🌍 Hazám , családom 😱

96 5 0
                                    

               Zsófi szemszöge

Sziasztok további jó tanulást . Hagyja el ofőnk a termet helyette be jött a töri tanárunk .

Sziasztok ma Magyarországról fogunk tanulni . Nekem itt fel csillant a szemem de nem csak az örömtől , hanem a szomorúságtól is ha el ítélik én esküszöm hogy ki állok a hazám ért .

Zsófi ! Szólal meg a tanár , ezzel meg szakítva a gondolat menetemet .

Igen? Figyelek rá .

Te milyen nemzetiségű vagy ? Kérdezi meg .

Magyar . Mondom mosolyogva .

Rendben és tudsz is magyarul? Mi ez a kérdés ? Te jó ég hülyének nézz ez vagy mi .

Persze hogy tudok . Fújom ki a bent tartott levegőt .

Oké fel tudnál írni pár szót magyarul?

Ha nagyon muszáj . Állok föl majd megyek a táblához .

Milyen szavakat, mondatokat írjak .

Hm a diákok mondanak majd .

Oké .

Zsófi ! Szólal meg Suga .

Hm? Fordulok meg .

Hogy van a suga? Mosolyodik el . Cukor írtam fel a táblára .

Na és Zsófi miért költöztettek el a családoddal?

Szüleim el váltak , anya nem kapott munkát Magyarországon , nekem meg úgy is jönnöm kellet volna a cég miatt .

És hányan laktok a házban . Rá néztem aki ördögien mosolyog .

8-an , anyukám , nevelő apukám , egy vér szerinti tesó és 4 nem vér szerinti . Mondom el mosolyogva .

És apukáddal mi a helyzet?

Erről nem nyilatkozom.

De a tanárod vagyok !

Figyeljen én le szarom ki maga ! Lettem ideges .

De ahogy látom maga nem ismeri a magán élet fogalmát , és a nemet . Teszem hozzá , de már meg öl az idegesség is ,szerintem vörös is lett a szemem mert éreztem hogy jön kifele a fogam is király ,  vissza mentem és le ültem Suga mellé .

Hé nyugi van . Suttogja nekem ,közbe kész fejemet simogatja ,  mély levegőt vettem majd ki fújtam .

Ügyi . Ki csengettek hála az égnek , most jön egy jó kis ének óra . Ki mentünk a teremből ahol a folyosóra értünk , onnan meg mentünk az ének terembe , ott volt egy gyönyörű piano .

Ki lehet próbálni? Fordulok Namhoz .

Persze . Oda rohantam majd fel nyitottam , olyan jól néz ki belülről is mint kívülről is , le nyomtam egy billentyűt ah valami csodás hangja van <3

Zsóf ! Szól Nam .

Hm ? Fordulok oda .

Játsszál is valamit ne csak nézd . Nevetnek fel .

Ha egyáltalán tudsz játszani . Kontrázik Suga

Jó van na . Mosolyodok el , majd el fordulok , fejemet kezemre teszem mit és kéne játszani aha meg van Bts - től a DNA .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now