😅 Érdekes ébredés 😅

158 7 0
                                    

               Zsófi szemszöge

Mikor meg fordultam Suga volt előttem . 

Szia . Rakja fejem mellé kezeit féletlenül se tudjak el menni kösz .....

Már köszönni se akarsz ? Szomorodik el , én próbáltam el lökni magamtól de nem sikerült , erre persze  mosolyra húzta száját ,  úr Isten de cukiii az a mosoly ^^

Na ne mond már hogy nem tetszik a helyzet . Hajol közelebb fejével , én csak üveges tekintettel néztem rá,  amitől nem hökkent meg gondolom erre számított . 

Suga ! Szól Nam , Suga ijedtében el engedett végre . 

Upsz bocsi! Megy el Nam mosolyogva , én csak kuncogtam . 

Tetszik mi ? Kérdezi Suga mosolyogva , én csak fejemet rázva rá néztem ,  de nem tudtam le vakarni szám széléről azt a mosolyt . 

Na gyere haza kísérlek . Fogja meg kezem . 

Ki mondta hogy haza megyek? Nézek rá . 

Hm gondolom . Dobott oda egy rossz fiús mosolyt ami nagyon aranyos volt tőle , talán kicsit bele is pirultam de csak TALÁN! XD Jó kit álltatok nagyon is . 

[...] Haza indultunk út közben nagyon jól el beszélgettünk . 

Köszi hogy haza kísértél ! 

Nincs mit . Ölel meg ami meg lepet nem kicsit , érdekes hogy a suliba a keményt játssza de ha sulin kívül vagyunk tök kedves . 

Szia

Szia . Léptem be a házba , megint el intéztem esti rutinomat majd ágyba estem . 

Másnap arra kelek hogy valakik rám ugranak . 

Jó reggelt ! Mondja  a BTS .  Párat nyammogtam mikor le eset hogy kik ugrottak rám . 

Ti hogy kerültök ide ? Pattannak ki szemeim . Hát ja mindenki rám volt ugorva kivéve Suga . 

Anyukád be engedett minket . Mondja V mosolyogva

 ..... Le szállnátok rólam? Alig kaptam már levegőt , gyorsan le szálltak rólam . oda mentem íróasztalomhoz majd össze pakoltam . 

Menő a szobád . Jegyzi meg Nam . 

Köszi . Valami ruhát is elő vettem  , majd át mentem a fürdő szobába ott gyorsan át vettem a ruhámat kicsit rendbe raktam arcomat majd vissza mentem a fiúkhoz . Hát nem várt dolog történt . Robi és V egymással játszottak . 

Öcsi nekünk még suliba kell menni neked meg oviba . 

Jó megyek ! Ölel meg majd ki megy . 

Na de most miért tök cuki . Szomorodik el V . 

Adjam kölcsön 1 hétre? Nézek rá . 

Nem-nem , cuki meg minden de nem kell 2 Tae . Mondja Jin , amin csak fel kacagtunk , fel vettem táskámat majd le mentünk a lépcsőn . 

Szia anya el mentünk suli után megyek tárgyalásra ! 

Oké, sziasztok . 

Gyorsan fel vettük cipőnket én még a gördeszkámat is magamhoz csaptam majd végleg el indultunk , kicsit szednünk kellet a lábunkat mert késésben voltunk . 

Rajzzal kezdtünk , király megint a pedofil tanár .

Be kopogtunk . 

Csókolom tanár bá' ! Mondja Jimin . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Onde histórias criam vida. Descubra agora