Zsófi szemszöge
Már az utcákat jártuk és közbe hülyéskedtünk , mikor nekem csörgött a telefonom .
Telefon
-Szia Greg mit szeretnél?- Kérdezem .
-Szia , suli után adok valamit maradj ott majd .- Mondja .
-Rendben .- Mondom .
-Szia, jó sulit .-
-Kösz , csá .- Raktam le , és már a sulihoz is értünk , gyorsan be ültünk első óránkra ami rajz volt .
-Sziasztok .- Jön be pedofil tanárunk , meg hajoltunk majd kezdetét vette az óra , túl nagy csönd volt miközben rajzolgattunk, ezt a tanár tört meg .
-Zsófi drága !- Szólít engem .
-Igen ?- Nézek rá .
-Kapcsolsz be nekünk magyar zenéket , ilyen alap zajnak .-
-Persze .- Állok fel , gyorsan össze rakta a laptopot és a smart táblát , majd a Youtubet be nyomva át adta a terepet .
-Gyors . lassú , paródia , remix , rap , dal szerű legyen?- Teszem fel kérdéseimet .
-Rap szerű legyen , uh az USNK ha jól tudom mostanában nyert meg valamit .- Mondja az egyik csitri .
-Nem rosszak , és igen tényleg nyertek az X-faktoron .- Írtam be nevüket .
-És tőlük melyik zene?- Kérdezem .
-Melyikkel nyertek ?- Kérdezi Suga .
-Posztolj , posztolj .- Mondom neki mosolyogva .
-De azt énekeld már el !- Mondja az egyik fiú .
-Meg próbálom .- Kattintok rá .
-"Yo posztolj, posztolj!
Tetszik a népnek, gyűlnek a lájkok
Gyűlnek a lájkok, tetszik a képed
Add meg a népnek bárhogy
Betakar az insta, a filter, a paplan
Szebb lesz tőle az ember
Kipakol egy képet, hogy no filter
Hesteg énvagyokreggel. -
- Hesteg hesteg hesteg
Van-e wifi nálad? Mi a wifi jelszó?
Nincs már 4gém 4 órája
Nem volt posztom túl sok
Kiteszem az estém
Jön rá 100 lájk
Reggel még vagy 30
Melóba lövök egy szelfit
A követőimnek jobban tetszik..." - Rappeltem el majd a többit a videóban a fiúk csinálták .
[...] Gyorsan el teltek az órák , most épp óra után össze pakolunk .
-Zsófi nem jössz?- Kérdezi Jungkook .
-Meg kell várnom valakit , majd otthon tali .- Ölelem meg , majd ki mennek a teremből , gyorsan hátamra kaptam táskámat , majd ki mentem a teremből , ki a suli elé . Telefonom el kezdett csörögni , gyorsan elő kotortam .
Telefon
-Csá , merre vagy ?- Kérdezem tőle Angolul .
-Szia , mindjárt ott leszek .- Rakja le , nagyot sóhajtva el raktam táskámba ,majd néztem ki a fejemből .
-Szia Zsófi !- Integet nekem vadul Gergő .
STAI LEGGENDO
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanfictionSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...