10.D

68 4 0
                                    

           Zsófi szemszöge 

Le rogytam a földre , dühös voltam  és szomorú .

      Suga szemszöge

Mikor Zsófi el hagyta a házat ,  követtük , és igen mindent láttunk , és most ott vagyunk hogy Zsófi fel mászott az elhagyott épület tetejére , lassan követtük , azt vettem észre hogy sír , már konkrétan zokog , le rogyott a földre , oda akartam menni át ölelni , meg mozdultam egy kicsit de  Namjoon elém tette kezét  , hogy sehová se menjek , király , bár ő a leader szóval szót kéne neki fogadni , Zsófi körül egy rózsaszín búra jelent meg , ami egy re nőt , a kisugárzása , mint ha dühös , szomorú lenne ,  volt még egy érzés de arra nem tudtam rá jönni mi az pontosan , Magány ? Csalódottság ? J-Hopera néztem ,  ő is rám , láttam hogy fél , vissza néztem Zsófira ökölbe szorította kezeit amik már véreztek , dühös volt még mindig , ennek nem lesz jó vége ha hagyom szenvedni tovább .

Fel ugrottam teljesen a tetőre , majd a burokhoz  közelebb mentem  , azt hittem nem enged át de tévedtem jó nagyot , lassan rá raktam kezemet , ami szép lassan át engedett , oda futottam , le térdeltem mellé majd egy szoros ölelésbe vontam , kezdett le csillapodni de még mindig nem teljesen , magam felé fordítottam , csukva volt a szeme , és közbe potyogtak a könnyei ,  egyik kezemet arcára raktam , míg a másikkal derekára fogtam , lassan közeledtem felé majd le hunytam szemeimet , és meg szűnt köztünk a távolság , lassan ki nyitottam a szemeimet , és ahogy láttam  el halványodott a rózsaszín búra , majd végleg el tűnt .

Fel álltam , majd segítettem neki is fel állni , egy szoros ölelésbe vontam . 

Ezen mindenki át megy . Mondtam neki, bólintott egyet hogy érti , remélem jól fogta fel , a srácok felé néztem de ők már nem voltak ott . 

Gyere picur menjünk haza . Fogtam meg kezét . 

Oké . Másztunk le az épületről , majd haza fele sétáltunk . 

 Mennyi az idő ? Kérdezi , rá néztem az órára . 

Hajnali 4 . Mondta neki , hamar haza értünk , be léptünk a lakásba . 

                       Zsófi szemszöge 

Be léptünk a lakásba , én meg rohamoztam a konyhát inni valóért . Hm jó lesz a reggeli kávé , gyorsan le főztem , majd le ültem a nappaliba , ott ült Jimin  és Jungkook . 

Helló . 

Szia . Köszöntek majd tovább bújták a telefont , be kapcsoltam a tévét hátha van valami most Magyarországon .

Mai híreink , " Újabb plakátkampányt indít a kormány 1,7 milliárdért . Mondta valamelyik emberke a tévéből , fene tudja ki . 

Hát a politika tényleg meg oszt és hergel . Mondtam magyarul , majd ki nyomtam a tévét , csörgött a telefonom , régi osztály akart egy vidinnyó chatet . 

Sziasztok . Vettem fel . 

Szia . Szóltak bele . 

Mizus? Kérdezem 

Hát majd megyünk osztály kirándulni . Mondja Gergő . 

Az jó hova ? Kérdezem boldogan . 

Hát .... Folytatta volna de Kati néni a száját gyorsan be fogta így nem tudta végig mondani , hm ez fura . 

Na ne haragudj Zsófi de nekünk mennünk kell  . Mondja Kati néni . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang