Zsófi szemszöge
Gyorsan oda értünk , fel mutattuk kártyáinkat , majd be mentünk , fel a másodikra Jani irodájához mentünk . Kopogás nélkül be nyitottam .
Szia . Köszöntünk .
Sziasztok . köszön nekünk Jani , le ültünk a kanapéra.
Na mi a munka? Kérdezem .
Fellépés lesz szöulba .
Ok mikor lesz ?
5 nap múlva .
Ő rendben . Gondolkozom de nem lesz semmi elfoglaltságom .
A próba termed itt van az épületben 113-as terem . Ad át egy kulcsot .
Rendben köszi . Álltam fel a srácok is így tettek majd ki mentünk a szobából .
Ti tudjátok merre van a 113-as terem?
Aha . Majd el indultunk arra amerre Jungkook mondta .
[...] Igazából már egy ideje a terembe vagyunk , az asztalnál ülünk én a papírokra firkálok dal szövegeket , majd azokat próbálom össze rakni egyik alapomhoz . Jimin és Jungkook táncolnak a tükör előtt zenéjükre .
Éhes vagyok ! Fekszik ki a földön Jungkook .
Mennyi az idő? Kérdezem , Chim elő veszi telefonját .
23 óra . Mondja ki miközben rá néz a telefonra , bele ittam kulacsomba , miután meg ízleltem mit adott Chim rá jöttem ez jó Makneanak .
Maknea nálam van kaja . Álltam fel majd 2 poharat el vettem az asztalról majd el osztottam az italt , fel vettem majd oda vittem kettőjüknek .
Köszi . Veszi el Chim .
Köszi . Veszi el Kook is .
Nincs mit . Pakoltam össze cuccaimat , majd fel vettem dzsekimet , a fiúk addigra meg is kajáltak .
Mehetünk ! Álltam az ajtóba , gyorsan le kapcsoltam a lámpákat majd be zártam kulcsra a termet .
Álmos vagyok . Mondom fáradtan
Gyere a hátamra . Mondja Jungkook , miközben elém ált majd le gugolt .
Nem leszek nehéz? Mászok fel rá , lábamat derekánál össze kulcsoltam , majd kezemet nyakába akasztottam és le hajtottam a fejemet .
Jungkook szemszöge
Fél úton járhattunk mikor Zsófi el aludt a hátamon .
Szerinted hogy fognak a többiek ki nyírni minket? Kérdezi viccesen ChimChim .
Hát azon kívül hogy le szúrnak nem tudom . Nevetek fel én is . Hallottunk valami mozgást .
Mi ez? Kérdeztem Chimtől .
Szerinted látom? Néz rám hülyén .
Na jó spuri haza ! Futottunk haza vámpír gyorsasággal . Halkan ki nyitottuk a bejárati ajtónkat majd be mentünk rajta .
Hol voltatok ? Jön velünk szembe , Nam és Jin .
Zsófinak be kellet mennie dolgozni mi meg vele mentünk . Mondtam neki .
Aha , és szólni ki fog ?!? Akad ki hangosan Jin .
Bocsi. Vakarja Jimin tarkóját .
YOU ARE READING
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanfictionSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...