"Zsófi ismerkedik ! "

92 4 0
                                    

            Zsófi szemszöge 

Hangokra kelek fel . Lassan ki nyitottam  a szememet , egy szobába vagyok a többiekkel és még pár ismeretlen emberrel , vagyis nem mindenki ismeretlen . 

Hogy érzed magad ? Kérdezi G-Dragon na ez meg hogy került ide?! 

Hát fázok az biztos . Fonom magam előtt össze karomat , mikor rá jöttem nincs rajtam póló és a sebem be van kötve , gondolom be kellet valahogy kötni a sebet,  ezért annyira nem zavart . 

Tessék . Teríti rám Suga pulcsiját amibe gyorsan bele is bújok majd fel húzom cipzárját . 

Köszi . Mosolygok rá , de meg ölelni már nem tudom , fáj kicsit a seb . 

Hol vagyunk? Kérdezem szét nézve , a szobában . 

A BigBang  házban . Mondja Jin , én csak bólintottam , T . O . P . jön be  pohárral a kezében . 

Hello . Köszön nekem . 

Szia . Intettem neki majd néztem megint magam elé pohár volt az asztalon tele vízzel . 

Zsófi! Szól Jimin . 

Hm? Kérdezem de nem nézek rá , inkább szuggeráltam tovább a poharat , valaki szemem elé rakta kezét hogy ne lássam a  poharat . 

Nem , nem . Mondja mellőlem Suga  , le szedtem szememről kezét . 

De ..... Fontam mellhasam előtt kezemet . 

Na be ne durcizzá má' . Mondja viccesen Jungkook . 

De . Kuncogok fel én is . 

T . O . P.   te mit iszol? Kérdezem meg . 

Hozok neked is . Áll fel majd ki megy ,meg lepődtem kicsit mert nem mondtam hogy kérek mondjuk éhes voltam , T. O. P. vissza tért italommal majd kezembe adta . 

Köszi . Ittam meg , majd le raktam az asztalra . 

Zsófi miért rakta szemedhez Suga a kezét ? Kérdezte értettlenül Taeyang  . 

Mert össze töri a poharat . Mondja Namjoon , álmos lettem  , Suga vállára dőltem majd lassan le csuktam szemhéjamat . 

                     Suga szemszöge 

El aludt ? Kérdezi J-Hope , rá néztem Zsófira és igen , bólintottam fejemmel . 

Akkor nekünk is menni kéne . Áll fel Nam . 

Köszi a segítséget ! Fognak kezet G-Dragonnal , gyorsan el köszöntünk , majd Zsófit ölembe fel kapva mentünk ki a kocsihoz . 

[...]  El indultunk a fél útnál járhatunk mikor egy démon elénk állt , Jin padló fékezett neki ne menjünk . 

Suga vidd innen . Szólt nekem Namjoon , bíztam bennük hogy el intézik , ki szálltunk a kocsiból én egyenesen az erdőbe futottam Zsófival , nyilván én se vagyok mindig szerencsés és meg botlottam egy kőben , Zsófi köré fonódtam majd úgy gurultunk kettőt . Le fektettem a földre , bízva hogy nem lett semmi baja , szagot éreztem pontosabban egy vérfarkas falkáét , Zsófi mocorogni kezdet majd lassan ki nyíltak gyönyörű barna szemei . 

Szia . Köszönt nekem , egyből magamhoz öleltem , és elő jöttek a farkasok , Zsófit el engedve néztem szét  , voltak vagy  6-an király . 

Vámpír ! Mondja az egyik vicsorítva , Zsófi hozzám bújva kért " védelmet " 

S-suga . Mondja félve a mellhasamnak . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz