Az a bizonyos pizsama !

71 3 0
                                    

    Zsófi szemszöge 

Egy pillanat . Mondtam , majd vissza fordultam a zongorához , 1-2 akkordot le ütöttem , ami tök jó volt , gyorsan elő vettem telefonomat , majd a hangrögzítőt be kapcsoltam , gyorsan megint le ütöttem , majd végleg el távolodtam a zongorától . Gyorsan össze szedtem a cuccomat majd a fiúk mellé léptem . 

Kész vagyok . Mondom nekik . 

Rendben akkor irány haza .  Mondta Rapmonster , sétálva haza indultunk , út közbe a zenén gondolkoztam , egy ütemet doboltam lábammal , vagyis direkt úgy léptem , ezért jóval le maradtam a fiúktól , egyszer csak azt vettem észre hogy meg álltam és a földet néztem . 

Zsófi minden rendben? Kérdezi Suga . 

Aha , csak.... Mentem utánuk . 

Csak ? Kérdezi Yoongi . 

Zenén gondolkozom . Mondtam neki majd tovább haladtunk , lassan haza értünk , én meg rohamoztam a fürdő szobát , míg a többiek a szobájukba mentek.

Gyorsan végeztem , majd be rohantam a szobámba fel vettem kedvenc pizsimet

Gyorsan végeztem , majd be rohantam a szobámba fel vettem kedvenc pizsimet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Majd amit a zongoránál fel vettem azt egy papírra rá véstem.

Be kapcsoltam gépemet majd a táskámhoz léptem , onnan ki vettem kedvenc játékom cédéjét , majd fel telepítettem ez volt 2 óra . Ah de nem tudok játszani még a cégnél van a kormánytól kezdve mindenem....

Éhes lettem , ki mentem a szobából le a lépcsőn majd a konyhába mentem , ott ki nyitottam a hűtőt és egy tasak vért ki vettem , nyammi rég ettem szóval jah , ki öntöttem egy bögrébe , meg fordultam és 7 db fiút találtam a konyha ajtóban . 

Sziasztok . Köszöntem nekik . 

Huh . Fújták ki a benntartott levegőt egyszerre . 

Mi az ? Kérdeztem , miközben látom hogy Jungkook kezébe van egy basketbool ütő . 

Mi az a basketbool ütő Kook? 

Azt hittük valami betörő vagy . Mondja V . 

Köszi . Nevettem fel . 

Mi ez a jelmez ? kérdezi Namjoon . 

Szerintem cuki . Mondja Jungkook . 

Ez a pizsamám . Mondtam mosolyogva . 

Aranyos . Mondják , rá néztem az órára ami a falon volt , reggel 7 órát mutatott . 

Huh ennyire el ment az idő ? Kérdezem . 

Aha . Mondja Jin . 

Nekem van egy kis dolgom . Ittam meg gyorsan a vért , majd fel futottam át öltözni , össze szedtem azt a papírt amire rá írtam azt a pár akkordot és a stúdió kulcsát . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora