Démon?? A magyar tanárom .....

101 4 0
                                    

                      Zsófi szemszöge

Gyorsan be robogtunk a termünk be , mikor le ültünk pont akkor csöngettek be .

Gyorsak voltunk . Mondtam miközben ki engedtem a benn tartott levegőmet .

Jah . Mondja Suga mellettem , be jön az ofőnk mögötte egy diákkal .

Sziasztok gyerekek ! Mondta kedvesen .

Jobbat ! Mondja mellettem Suga gyorsan oldalba könyököltem hogy kedvesebben .

Kérlek mutatkozz be !

Öh sziasztok Woo Jin-nek hívnak 17 éves és ennyi . Azt talán nem akartad mondani hogy más vagy? Kérdeztem magamba , onnan tudtam hogy más volt az illata az embereknél , a tanár szét nézett majd ki mondta azt amit nagyon nem akartunk .

Ültetés lesz ! Mindenki jöjjön ide ki ! Fel álltunk egy-két káromkodás közepette majd oda mentünk ahova mondta a tanár .

Ültetés :

Színek azok embereket jelölnek meg

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Színek azok embereket jelölnek meg

Zsófi - Rózsaszín 

 Jin- Zöld

Namjoon- Sötétkék 

 Jimin- Narancs

Yoongi- Citrom 

 Jungkook- Világoskék

Tae- Piros  Woo Jin - Szürke

Lányok osztály társak - Lila

Fiúk osztály társak - Barna

Remélem lehet érteni , na de folytassuk tovább a történetet .

         Zsófi szemszöge

Na igen hála égnek Tae mellet ültem .

Csá szomszéd ! Pacsiztam le vele .

Csá .

[...] Vagy 3 tanítási óra le ment , matek óra felénél tartunk nagyon oda figyeltem eddig mert valaki oldalról meg szólított .

Zsófi unatkozom . Mondja Tae

Ok , én meg figyelek . Néztem a tanár felé .

Unatkozok~ ! Bökdös Tae .

Tae most hagyj . De nem hagyta abba , mikor rá néztem idegesen abba hagyta , ki fújtam az idegességtől a benn tartott levegőt majd figyeltem tovább a megoldásokat , de eddig tartott mikor írtam a szabályt megint bökdösött valaki hát beszarás ennyire még én se tudok unatkozni vagy akkor le kötöm magam de úgy hogy a másikat ne zavarjam .

Tae az istenért is maradj már ! Mondom neki normál hang erőn , Suga , Namjoon felénk kapta fejét vagyis gondolom még páran biztos csak őket láttam szemem sarkából .

De unatkozok . Bökdösött tovább miközben írtam a házit le , elegem lett le löktem a székről . Sugából meg Namjoonból hatalmas röhögő görcs keletkezet majd az osztály is ide fordult és ők is nevettek Taen .

Ne nevessetek ! Állt fel durcizva , majd vissza ült helyére .

Naa~ Mondtam neki .

Majd otthon meg beszéljük . Nézet rám mosolyogva , itt meg állt az ereimbe a vér .

Na majd meg látjuk . Mondom sunyi mosollyal , majd figyeltünk tovább az órára

[...] Ki csöngettek ki vettem tárcámat táskámból majd sprinteltem lefele a büféhez farkas éhes voltam .

Hm meleg szendvics , és egy üveg coca-cola . Mondtam az eladónak majd ki fizettem , gyorsan vissza mentem az osztály terembe , mikor be léptem valaki nekem jött .

Ne haragudj ! Mondtam majd fel néztem Woo Jin volt előttem de csak le nézet engem , majd tovább ment .

Ch... paraszt . Mentem helyemre , majd enni kezdtem .

Adsz?? Jön hozzám Yoogni , oda nyújtottam szendvicsemet majd bele harapot na jó kb a felét le harapta .

Na ne szívass ! Nevettem fel , be csöngettek király kémia legalább azt szeretem eddig ...

Sziasztok gyerekek . Jön be mosolyogva a tanárunk .

Jó reggelt .

Oh ültetés volt jó döntés volt . Jah persze .

Zsófi és Woo Jin kérlek fáradjatok ide . Gyorsan ki mentünk majd vártuk milyen feladatott fog ránk sózni . Meg szólalt a hangos bemondónk .

Kérem Kovács Zsófiát a stúdióba . Mondja magyar tanárunk aki egyben a suli rádió vezetője .

Az meg hol a francba van? Kérdezem csak úgy a semmibe .

Az ének terem mellet . Mondja Yoongi .

Köszi . Mentem ki a teremből majd a zene terem felé vettem az irányt mikor oda értem a melletti lévő ajtóhoz mentem be nyitottam .

Szia . Köszönt magyar tanárom .

Csókolom . A magyar tanárom valami démonná át változott meg ilyedtem támadni készült és sikerült is az oldalamon végig húzni fegyverét , elő húztam kardomat majd gyorsan le szúrtam . Ki mentem a teremből majd a fal mentén le csúsztam , és tárcsáztam Namjoont

               Telefon

Szia Zsófi mi a baj , tudod hogy órán vagyunk . Mondja Namjoon .

Gyertek. Mondtam el haló hangon . Le rakta a telefont addig én nézegettem kardomat , kezdtek pilláim le csukódni , lábamat fel húztam és rá tehénkedtem .

Zsófi ! Hallom meg oldalról a fiúk hangját .

Jól vagy? Jönnek hozzám Hobi , Suga ,Tae , Jimin .

Nem . A többiek be mentek a rádió terembe .

Gyere ! Segít fel Suga de a sebemhez is hozzá ért.

Szzzz. Suga gyorsan el rakta onnan kezét . Hovi meg fogott a másik oldalról és segítettek fel állni .

Ne haragudj . Szólal meg Suga.

Semmi baj .

Srácok ezt nézzétek . Szól Namjoon , be néztünk .

Mivel szúrtad le ? Kérdezi Jin , Suga karját el engedve elő hívattam kezembe kardomat , amit Jin el is kért. Nem volt energiám szerencsére Hobi és Suga fogott de lassan le csukódtak szemeim is . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora