Zsófi szemszöge
Szekrényemhez léptem , majd elő kerestem dobozomat , ki nyitottam hát igen abba vannak a kincseim nem is értem miért nincs a másik szobámba . Van benne maszk ami fekete , és van BTS-es is , de amiért most ki nyitottam az a könyv miatt volt . 
Gyorsan táskámba csúsztattam , majd fel álltam ki mentem a házból , a fiúk még csak most értek ide , futottam tovább egy erdő fele párszor be akadtam az ágakba és sebek keletkeztek karomon ami nagyon jó de most komolyan hogy ha valamelyik szúnyog ki szagol végem .
Oda értem a nagy épülethez , hát nem változott semmit .
Zsófi ! Szól Jin , hátra néztem mindenki ott volt .
Nem kéne itt lenned ! Mondja Namjoon szigorúan .
Érdekes 7 éves koromba itt voltam ! Mondom nekik , a fiúk le döbbentek .
Te voltál az a kicsi lány a fiúval ? Kérdezi Jungkook .
Ezek szerint igen . Rántottam meg vállamat majd mentem előre , be mentem a helységbe , hát nem változott semmi csak valami szag fogadott ami oltári büdös volt .
Khm . Köhögtem párat , fel másztam a törmelékek tetejére , onnan kicsi belátást láthattam a nagy helyiségre , most látom ott van egy ember a sarokba és az asztalnál ügyköd valamit hm . Gyorsan oda mentem de fél úton láttam hogy az Luke , nyakába ugrottam .
Luke! Mondtam neki .
Szia Zsóf ! Ölel vissza .
Ti ismeritek egymást ? Kérdezi Jimin .
Ő vele jöttem ide . Ölelem magamhoz , nagyon hiányzott .
Hogy-hogy itt? Kérdezem .
A fiúknak dolgozok . Néz rám , én csak bólintottam , meg néztem mit borogat össze vissza , hát volt ott igen fura kard is .
A tó ? Nézek rá , de ő csak fejét le szegezi , tudtam hogy gond van .
Ne , ne ne . Mentem ki az épületből , egyenesen a tó fele , de nem várt dolog fogadott , a tó körül a gyönyörű fák égtek , amit az álmomban láttam azt alkalmaztam , a vízre koncentráltam majd fel emeltem kezem nagyobb erő kellet hogy el oltsam a tűzet és hogy fel emeljem egyáltalán , mikor kész lettem , fáradtságom miatt bele estem a vízbe de nem volt erőm úszni se levegőt venni .
Külső szemszög
Suga , gyorsan a lány után ugrott miután le vette pulcsiját gondolván kelleni fog , míg J-hope a partra ért . A fiú nagy nehezen fel hozta a víz alól a lányt , a két fiú közös erővel ki vették vízből a lányt . J-Hope meg nézte pulzusát .
Alig van . Mondja aggódva társának , fontos volt neki hisz a húga is volt , Suga se érzett másképp neki is fontos volt , a lány, közelsége miatt volt boldogabb mindig , de most hogy alig él el szomorodott , egy kis idő után a lány lassan nyitni kezdte szemeit , Suga egyből keze közé fogta szerelme arcát , hisz nem tagadhatta szerelmes volt a lányba , telt ajkai mindig hívogatták , de mindig félt az elutasítástól , J-Hope tudta hogy Suga mit érez húga iránt , és tudta hogy nem bántaná húgát , ezért nem is ellenezte volna , de nyilván mint minden bátyus , szét rúgja Min Yoonginak a seggét ha sírva látja húgát miatta .
A két fiú segített a lánynak fel állni , Yongi észrevette hogy szerelme vacog , fel vette pulcsiját a földről amit még kb 5 perce dobott le a földre , majd rá terítette szerelme hátára , aki hálásan nézet rá .
Suga nagyon bele merült a lány szemei nézésébe és észre se vette hogy egyre közeledik a lány ajkaihoz , Hobi nagyon nézte őket hát még is csak a húgáról van szó na . Suga meg fogta Hobi fejét , a lány szemkontaktusát meg nem törve , majd el fordította , ezt a bátyus nem igazán díjazta és karba tett kézzel állt a szerelmes párral a háta mögött , de utána bele gondolt mindenkinek van magán élete egy váll rántással el intézve ment vissza az épületbe ahol a többiek voltak .
Vissza térve a két szerelmes párra Zsófi se volt másképp fülig szerelmes volt Yoongiba csak nem merte be vallani még magának se , félt hogy meg bántja . Fiú már súrolta a lány ajkait de mégse tette meg , látta hogy a lány is nagyon akarja , el mosolyodott majd egy forró csókba invitálta .
Lassan de el váltak , egymás arcát fürkészték , minden kis rész át néztek hogy agyukba forrjon egymás arca .
Zsóf ! Szólal meg Suga meg törve a csendet .
Hm? Néz szemeibe a lány , ezzel ki zökkentve őt a gyönyörködésből .
Zsófi szemszöge
Gyere még a végén meg fázol ! Mentünk vissza a többiekhez akik nagyon néztek minket , főleg Tae .
Mit csináljunk , azon kívül hogy nekem még dolgoznom kell 😅 .
Ah Zsófi . Sóhajt Tae .
Mi az? Nézek rá .
Össze kötlek vele . Mutatott Yongira .
Mé' ?! Nézek rá értetlenül , amin a többiek kuncogtak .
Csak a munka és a munka sose lazulás . Mondja Jungkook .
Mii~ én igen is szoktam lazulni de nem most .
Szerintetek a két szerelmes egymásra fog találni , vagy külön útra eveznek majd a közel jövőben?
Ha tettszett voetolj egyet !
KAMU SEDANG MEMBACA
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fiksi PenggemarSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...