Zsófi szemszöge
Reggel sikeresen fel kelek édes anyám keltésére .
-Zsófi ébredj fel!- Ront be szobámba .
-Oké! Fent vagyok.- Mászok ki nagy nehezen pihe puha ágyamból oda megyek ruhás szekrényemhez majd ki választok egy mai szettet, ami egy fekete farmerből és egy nagyméretű szürkepólóból állt.
Hétfő, első sulis napom. Magyarországról jöttünk ide a nyelv megy hála égnek, amúgy a nyelvek amiket tudok Korea, Kína, Angol, Magyar és ennyi.
Gyorsan le mentem a konyhába.
-Szia Zsófi!- Köszön kisöcsém az asztalnál ülve.
-Szia.- Ölelem meg, asztalon lévő kajámat el is rakok a táskámba, majd gyorsan fel veszem torna csukámat aztán gördeszkámat is el veszem a cipősszekrény mellől.
-Sziasztok! -Lépek ki a házból, szerencsére tudom hol van az új sulim, amúgy mondtam már hogy híres vagyok? Jó. Nem úgy mint Shaw Mendes, igazából rappelek.
Az utcán az emberek kicsit se néztek meg mert nem koreai vagyok hanem más nemzetiségű
Közbe megérkeztem a suli kapuja elé, mikor átléptem egy kis udvar fogadott, mindenki rám nézet. Anyám senki se látod még európait? Vagy esetleg gördeszkás lányt? .....
Na ja. Oldalt volt egy fiú banda azt hiszem ők voltak a BTS, annyira nem vagyok fanjuk körül-belül ugyan annyi követőnk van, csak annyi a különbség én nem vagyok el szállva magamtól.....
Ezt hanyagolva most utamat az igazgató felé tettem, mire be csöngettek meg is találtam, kopogtam a nagy falapon.
-Gyere!- Hallottam meg egy férfi hangot, be nyitottam.
-Jó reggelt? - Köszönök az idősebbnek, miközben le ülök az íróasztallal szembeni székben.
-Önnek is, ön az új diák?- Nézz fel a papírok közül, amit buzgón lapozgatott.
-Igen , Kovács Zsófia.- Válaszolok neki.
-Rendben, itt az órarend és a termei, 10/A osztály 140 terem, és a szabályok.- ad át A4-es papírokat.
-Köszönöm szépen.- Hajoltam meg miután felálltam, és távozni készültem.
-Viszlát.- köszöntem el, majd léptem ki onnan.
~140 terem.~ Mondogattam magamnak.
Áh meg is van! Illedelmesen be is kopogtam a falapon.
-Gyere!- Hallom meg ezt a szót ami talán az egész életemet meg változtatja, ahogy belépek minden szem rám szegeződik. A tekintetek rendesen szúrtak így engem kellemetlenül éreztetve.
-Jó ...... nem tudom micsodát.- Mondom az osztály előtt álló tanárnőnek. A diákokból kitört a nevetőgörcs pedig csak egy mondat volt könyörgöm.
-Neked is, kérlek mutatkozz be.- Szólal meg a tanárnő.
-Kovács Zsófiának hívnak, Magyarországról költöztem ide.- Fejezem be mondókámat.
-Köszönjük kérlek foglalj helyet Yoongi mellet, ablak felüli padsor utolsó pad.- adja ki a feladatomat. Én csak bólintottam majd megindultam menta hajú srác felé. Ne már, hogy a Bts-el vagyok egy osztályba.... Le ültem mellé nem tűnik egy hű de jó gyereknek élőbe sem, eközben tanár folytatta beszédét .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Hayran KurguSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...