Vámpír ?

62 2 0
                                    

        Zsófi szemszöge

-Vén szipirtyó .-  Mondtam duzzogva , miközben be szálltunk a liftbe .

-Na nyugi biztos rossz napja van .-  Nyugat Yoongi , miközben derekamat át karolja .

-Biztos .-  Veszem vissza maszkomat , ahogy Yoongi is . Meg nyomtam gyorsan a második gombot , majd be csukódott a lift ajtaja és fel mentünk gyorsan ki szálltunk .

-Zsófi erre .-  Fogja meg kezemet majd jobbra kezd el húzni Yoongi , majd a 22 ajtóhoz értünk , lassan le nyomtam a kilincset majd be mentünk , Hanna feküdt az ágyon és telefonozott , karjába infúzió volt kötve , jobb keze gipszbe .

-Szia Hanna !-  Ölelem meg .

-Szia .-  Ölel vissza .

-Suga bácsi is meg ölel ?-  Kérdezi reménykedve , a bácsizáson el kuncogtam magamat , Yoongi meg kicsit meg hökkenve kérdésén de meg ölelte Hannát .

-Na Hanna hoztam neked unalom űző cuccokat . - Raktam ölébe a kifestőket és a színes ceruzákat .

-Köszönöm .-  Míg én az egyik oldalra Yoongi a másik oldalra ült .

-És Hanna mi történt ?-  Kérdezem meg .

-Nem tudom én se , haza fele jöttem a suliból , minden el sötétült , itt ébredtem , be gipszelt , infúzióra kötve , és a nyakam is be van kötve .-  Mutatott említett felületre , észre se vettem . 

-Ez érdekes .- Mondja Suga miközben rám néz .

-Most ne ijedj meg .-  Mondtam Hannának , bólintott majd várta mit csinálok . Le hunytam szemeimet , majd mikor ki nyitottam zöldek lettek , érdekes Hanna aurája sima szürke volt vagyis ember , Sugáé kék volt , gyorsan le hunytam szememet , mikor újra ki nyitottam vissza kapta eredeti színeit íriszeim .

-Érdekes , ő ember .-  Fordultam Suga fele .

-De ki képes a kajáját élve hagyni .-  Tanakodik Suga , Hanna furán nézett ránk , elő halásztam fülesemet és a telefonomat , majd a fülest , be dugtam a telefonba , a két végét meg Hanna fülébe raktam , majd a kezébe adtam a kütyüt .

-Csak mi vagyunk mint természet feletti lények?-  Kérdezem Sugát .

-Hát....Ezek szerint többen vagyunk mint hittük .-  Mondta .

-Akkor mit csináljunk?-  Kérdezem .

-Meg várjuk míg Namjoonék értünk jönnek .-  Mondja , bólintottam , fel vettem Hanna táskáját ölembe , majd át néztem mik vannak benne . Ének füzet , könyv , tolltartó , Matek könyv .

-Mennyi az idő ?-  Kérdezem Sugát , elő veszi telefonját .

-11:30 van lassan ebéd .-  Mondja .

-Mi lenne ha el mennénk venni kaját Hannának meg akkor nekünk is .-  Mondom neki .

-Oké .- Áll fel majd el kezd öltözni .

-Hanna!-  Szedtem ki füléből a fülhallgatómat .

-Igen?-  Állítja le a zenét .

-El megyünk neked hozunk kaját , mit szernél?-  Kérdezem tőle .

-Sushi !-  Mondja csillogó szemekkel .

-Rendben , ezt el veszem .-  Rakom el telefonomat , de a fülest nem veszem el tőle . Gyorsan fel kaptam magamra a cuccomat , majd el köszöntünk .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now