Zsófi szemszöge
Gyorsan be mentem a tánc termembe , ahol ott volt már Jani és még pár ember .
Sziasztok ! Intettem , majd le raktam cuccomat .
Szia . Köszöntek vissza , még volt egy jó 20 percem .
Jani mit csináljak? Megyek oda hűtőmhöz majd ki veszek egy enegria italt azt iszogatva várom Postyt ( így is szokták nevezni szerk . )
Vártunk pár percet majd végre Posty is bejött a ruházata nem volt nagy cucc szürke póló , egy fekete bemelegítővel .
Szia .
Szia . Pacsiztam le vele majd el kezdtük a próbát .
[...] 3 óra próbálás után egy 1 órás szünetet tartunk , nagyon el fáradtam , le csúsztam a falmentén majd ott maradtam , próbáltam pulzusomat helyre rakni ami egy idő után sikerült is , le hunytam szemem majd pihentem .
Jól vagy ? Guggol le elém valaki . Nem válaszoltam lassan ki nyitottam szememet , Posty volt előttem mögötte meg Jani aggódó arccal .
Igen , csak pihenek . Hunytam le megint szememet .
Rendben . Gondolom most fel állt , valaki rá rakta homlokomra a kezét .
Zsófi hisz tűz forró vagy ! Szól Jani rám , ki nyitottam szememet , és egy intézkedő Janit vettem észre majd el fektet a földön és az egyik ember vizes ruhát rak fejemre .
Pihenj ! Parancsol Jani , hát nem tudtam volna mást tenni kicsit szarul is éreztem magam .
Tessék . Ad oda egy szendvicset egy üveg víz társaságában .
Köszi . Öltem fel nagy nehezen , majd el kezdtem enni és inni .
Már csak 10 perc pihenőnk volt amit azzal töltöttem hogy össze pakoltam cuccomat .
Folytassuk ! Tapsolt kettőt Posty menedzsere .
[...] Még 2 órát rá húztunk persze miért is ne ..... Nem azért szeretem csinálni meg minden de ha fáradt vagyok akkor fáradt vagyok szerencsére le ment a lázam mikor ugye el kezdtük a próbát .
Nagyon jók voltatok . Jön oda dicsérni minket a 2-ét menedzser .
Köszönjük . Mondtuk egyszerre gyorsan fel kaptam táskámat majd el indultam tudom nem volt szép dolog tőlem hogy nem köszöntem el de nem bírtam már tovább . Haza mentem , mikor be léptem mindenki a konyhába ült és evett .
Sziasztok . Intettem ,
Szia . Majd fel mentem , le raktam a cuccomat majd be dőltem az ágyamba és szerintem el aludtam .
[...]
Jó reggelt ! Kelteget valaki .
Ah még öt perc anyu . Fordulok át másik oldalra , a kijelentésemre egy csomóan el nevették magukat , lassan ki nyitottam szememet és a többiek voltak körülöttem .
Szép anyuka vagy Jin . Ütögeti meg hátát Namjoon nevetve , én csak hülyén néztem a többiekre majd Jinre vezettem tekintettem .
Ja bocs Jin . Mosolyodok el hülyeségemen .
Nem baj . Legyint egyet .
Miért vagytok a szobámba ? Ülök föl .
Fellépésed lesz ! Mondja boldogan Tae .
ESTÁS LEYENDO
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanficSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...