MinJae

65 2 0
                                    

      Zsófi szemszöge 

-Zsófiiii mi van oda írva ?!-  Harsogta Gergő .

-Semmi .- Álltam fel , majd amit írt a szöveg a levegő mozgatására összpontosítva el fújtam a jeleket .

-Zsófi!-  Lett mérges Gergő .

-Mi az ?-  Fordulok felé , majd mind két kezemet hátra rakom , farzsebemből elő vettem fegyveremet úgy hogy ne lássa , majd rá csavartam egy hang tompítót , amit a bal farzsebemből vettem elő, figyeltem Gergőt ahogy vergődik , mikor hirtelen elő vette fegyverét és fel húzta , én is ugyan ezt tettem .  

-Úgy se mersz lőni hisz a legjobb barátod vagyok .-  Mondja mosolyogva . 

-Nem ismersz elég jól .-  Lőttem belé kettőt , amitől hátra eset , mivel hogy az égető golyó volt a fegyveremben , elkezdte perzselni a testét ahol be hatolt a golyó , közelebb mentem . 

-És van okom rád fogni .-  Húztam fel megint a fegyvert . 

-Dögölj meg !-  Mondta nagy kínok között , és bumm utolsó lövés , nem mozgott nem lélegzett , farzsebembe el raktam fegyveremet , majd zöld szememmel körbe néztem, mindenki jön felém , egy fény felém közeledett , nem tudtam hirtelen mit csináljak , ki nyújtottam a kezemet , amibe bele csapott az a fény , majd a másik karommal ki vezettem ezt a fura fényt ami akár áramként is szolgálhatott . Hirtelen el fáradtam , éreztem lassabban ver szívem , és a levegőt is nehezebben veszem , lábaim alig-alig sokáig , le rogytam , szemeim nehezebbek lettek a kelleténél . 

 Valaki át ölelt azt éreztem . 

          Külső szemszög 

Zsófi térdre rogyott , annyira le bénította ez az áram , a fiúk közeledtek hozzá még gyorsabban mint eddig . J-Hope le guggolt majd át ölelte fáradt testét húgának , homlokon csókolta de ez annyit ért mint halottnak a csók , potyogtak az idősebbnek a könnyei hisz nem tudta mi van húgával pontosan , a többiek is át ölelték őket . 

[...] 2 nap telt el , Zsófi még nem kelt fel, fiúknak egy nagyon kedves ismerőse jött meg nézni mi a baja pontosan Zsófinak . 

     Zsófi szemszöge 

Lassan ébredezem , vissza gondoltam az előbb történtekre , és igen én meg öltem Gergőt aki az egyik barátom volt és mondhatni el árult , mocorogni kezdtem lassan nyitogatom szemeimet , a szobámba vagyok , egy idegen ember az ágyam mellet pakolászik , fáj a fejem és a mellhasam , be vagyok takarva hajam fel kötve , egy kis korong a mellhasamra ragasztva amiből egy kábel/ vezeték jön ki . 

-Oh...fel ébredt .-  Néz rám mosolyogva , max ilyen 21 éves lehet , jah fiatal felnőtt . 

-Igen .- Mosolygok rá . 

-Hogy érzed magad ?-  Kérdezi . 

-Hát fáj a fejem és a mellhasam .- Mondom neki , pólón keresztül meg tapogatta mellhasamat . 

-Rendben .-  Mondja miközben le veszi azt a kis tapaszt . 

-El is felejtettem be mutatkozni .-  Mondta majd fel állt . 

-MinJae vagyok .-  Hajol meg . 

-Kovács Zsófia .- De én csak bólintottam egyet amit hála égnek nem vet sértésnek , kopogtak . 

-Gyere !-   Szólt ki MinJae , a többiek jöttek be rajta , elsőnek J-Hope ....Mikor meg látott egyből hozzám rohant majd ölelgetve puszilgatott,  közbe sírt szegénykém . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon