☺Ígérem☺

68 3 0
                                    

                   Zsófi szemszöge 

Lassan nyitogatom szemeimet , fáj rohadtul a nyakam és a kezem , egy kor terembe vagyok , valami lélegeztető cucc az arcomba , nagyon jó mit ne mondjak , oldalra néztem és egy szuszogó Sugát pillantottam meg , a másik kezem gipszbe volt de azt J-Hope fogta , a többiek meg össze vissza,  dőlve , jobbra -balra aludtak . Kicsit meg mozgattam kezemet , majd fel emeltem , és simogattam Suga haját , morgott egy kicsit amin kuncogtam , erre fel kapta a fejét . 

Zsófi! Ölel meg egyből , hangjára a többiek is fel kelnek . 

ZSÓFI !! Ordítják fel , Tae egyből az ölembe mászik , le tojva hogy amúgy nagyobb nálam méretileg ..... 😐

Sziasztok . Ölelem meg őket . 

Jobban vagy? Kérdezi Jimin . 

Fáj a nyakam és a kezem de jól vagyok igen . Mondtam neki . 

Hívok nővért . Megy ki Jin a teremből , majd egy orvossal jön vissza . 

Jin te tudod a kettő közt a különbséget? Teszem fel a kérdést neki nevetve.

Jobbnak tartottam . Mondja mosolyogva , bólintottam . 

Szia Zsófi . 

Csókolom . Mondtam neki majd próbáltam meg hajolni . 

Hagyjad . Mondta az orvos , amit kicsit boldogan fogadtam . 

Hát mivel hogy a kezed el van törve egy kis ideig ne táncolj had gyógyuljon meg . Mondta az orvos . 

Az lehetetlen . Mondtam neki . 

Miért is ? Kérdezi fel húzódott szemöldökkel . 

Az életemhez tartozik csak úgy nem hagyhatom abba egy kis időre sem . Mondtam neki , Suga meg fogta kezemet , rá kaptam tekintettemet . 

Csak egy kis időre , még be nem forr a kezed . Mondta az orvos , bólintottam mert órákig itt ülnénk ha én bele merülnék miért is fogom csinálni . 

Rendben , a fiúkat kérném vigyázzanak rá , további jobbulást  . Mondta majd ki ment . 

Oh hogy menjen melegebb éghajlatra füvet nyírni . Dúrcáztam be . 

A te érdekedben mondta . Mondta Namjoon . 

Jó de akkor is , gondolom neked se esne jól ha azt mondják ne énekelj x időig . 

Hát igen , de ha az egészségemen múlna . Mondta Nam  

Nem nagyon érdekelne . Mondtam miközben az arcomról le vettem a lélegeztető műanyagot . 

De nem is szoktál táncolni nagyon . Mondja Jungkook . 

Mert nem olyan zenének csináltam hogy tudjak táncolni is , amikor rappelsz nem ugrálhatsz össze vissza lehetetlen . Mondtam neki , bólintott . 

Meg nem is akarok szünetet tartani a fanokat nem akarom cserben hagyni se . Mondtam majd ki szálltam az ágyból . 

Hogy hogy nem magadra gondolsz először? Kérdezi Jimin 😮

Mert ők nem szívhatnak miattam , akkor inkább én  . Mondtam . 

De ha bajod esik az nekik se jó . Mondja Jin . 

Tudom , ezért küzdöm le gyorsan . Valaki hátulról át ölelt , meg fordultam egy síró J-Hope volt előttem , meg öleltem . 

Vigyázz magadra kérlek ! Sír a vállamon bátyus , kis gondolkozás után válaszoltam . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now