Zsófi szemszöge
Álom
Egy erdőbe találom magam , ép fekszek a földön rohadtul fáj a fejem .
Ah~ Kapok fejemhez , közbe lassan fel állok , valami mocorgást hallottam magam előtt jobban körbe néztem és egy vörös szempárral találtam szembe magam , felém kezdett lépdelni én meg hátra fele kezdtem lépkedni ahogy csak tudtam de valamibe meg fogott hátulról .
Suga szemszöge
Már mindenki alszik csak én nem ..... halom Zsófi szíve hevesen ver ezért nem is tudok aludni , próbáltam már mindennel hogy ne halljam szívét ennyire , fejemre raktam nem is egy párnát , el húzódtam a szoba másik végébe , be takartam magam , de az se segített muszáj leszek át menni és le nyugtatni hogy én is tudjak aludni vagy a nem legalább pihenni . Ki másztam ágyamból majd ki mentem a folyosóra , azon belül is Zsófi szobája felé vettem az irányt , ajtóját lassan ki nyitottam , Zsófi mocorgott biztos rosszat álmodik , oda mentem ágya mellé , arcát nézegettem kicsit majd végig simítottam arcán kezem , annyira puha te jó ég , mellé bújtam majd át öleltem derekánál , egy idő után szív verése lassult így én is tudtam pihenni ami át ment alvásba .
Reggel arra ébredek fel vagyis nem csak én hanem Zsófi is hogy ordítoznak lent .
Jó reggelt . Mondom neki hót kómásan , még szerencse hogy szombat van .
Jobbat . ül föl az ágyból , majd nyújtózkodik egy sort , ah de gyönyörű a teste .
Zsófi szemszöge
Ki szálltam az ágyból majd ki szedtem a mai ruha szettemet .
Rá néztem Sugára meg lepődtem hogy-hogy kerül ide és miért csak egy boxerbe van .
Suga el fordulnál ? Kérem meg .
Hát .... Na jó .Fordul meg . Gyorsan át vettem a ruhám .
Kész vagyok . Nézek rá .
Jól áll . Kacsint rám , gyorsan el fordultam hogy ne vegye észre el pírúltam .
Hogy-hogy itt aludtál? Kérdezem meg .
Nem tudtam aludni hevesen vert a szíved , gondoltam rosszat álmodsz így melléd feküdtem amitől meg nyugodtál .
Oh köszönöm . Pirulok bele mondatába még jobban .
Na gyere nézzük meg mi a vita téma. Fogja meg kezem majd ki megyünk a szobából , azon belül meg megyünk a konyhába mert onnan jön a hangzavar .
Mi a szar folyik itt ? Kérdezi Suga .
Tae el törte a zöld serpenyőmet . Mondja Jin mérgesen .
ESTÁS LEYENDO
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanficSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...