Zsófi szemszöge
-Szia Lily - Öltem bele a székbe .
-Milyen színű hajat szeretnél? -Kérdezi Lily barátnőm .
-Barnát . Mondom neki , és közbe oda adom hajfestékemnek a dobozát amibe benne van a festék -
-Rendben-
[...] 2 óra múlva kész is lett a hajam ami nagyon tetszik .
És a frizurám is ilyen lett , szóval ja nekem tetszik , a ruha az maradt rajtam ahogy a cipő is , kicsit ki sminkelnek , bár annyira nem is kéne max rúzs és szemöldök ceruza de mind 1 ők tudják .
Még volt 30 percem pihenni , Jani hozott nekem szendvicset mert ugye nem reggeliztem .
-Zsófi gyere ! - Jön be Jani , majd el vezet egy terembe ahol ott vannak rajongók akik széken ülnek .
-Sziasztok ! - Kaptam egy mikrofont az ajtónál .
-Szia ! - Köszöntek vissza .
-Jól vagytok minden rendben? - Kérdeztem tőlük , és egy jó nagy igent kaptam vissza , itt sok nemzetiség van angol , japán , koreai és talán még magyar is van , ezért inkább angolul szoktam beszélni , de ha tudom hogy pl koreai az előttem lévő ember akkor úgy beszélek vele .
-Na az jó ! -Mondtam nekik mosolyogva , oda vezettek egy asztalhoz ahol volt alkoholos filc majd jött az első gyerek és a többi , aranyosak voltak , sokan dicsérték a hajamat hogy milyen jól áll aminek örültem , persze mint mindenhol itt is volt egykét negatív " koment " de azt úgy szoktam le rendezni hogy egyik fülemen be a másikon meg ki .
El érkeztünk a szünetig , ahol pihenünk egy kicsit , nekem meg mindenkinek mosdó szünete van , kicsit iszok , meg meg nézem hívtak-e de nem igazán szóval el raktam a telefonomat .
Közbe az embereket hülyeséggel szórakoztattam .
-Tudjátok , lesz itt szoul-ban egy fellépésem ami kicsit különleges lesz , azért mert oldalamra fel rakunk egy kérdést , ahova ti zenéket fogtok írni , persze aki akar , és amelyik zenére ti szavaztok nekem egy koreót meg kell tanulnom hozzá , és akár még a dalt is , de abba nem vagyok biztos , ez az egész 2-3 napig lesz fent , vagyis addig tudtok írni szavazni . Mindenki ordított és mosolygott mint a vad alma , aminek én is örültem . -
-Zsófi ! -Szól az egyik híradós emberke , aki nem tudom melyik csatornának vesz fel adást .
-Igen? - Veszem el mikrofonomat .
-Mark vagyok , lehet egy kérdésem ? - Kérdezi .
-Persze ! -Mondom neki mosolyogva .
VOCÊ ESTÁ LENDO
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanficSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...