" Pár!baj! "

78 3 0
                                    

                 Zsófi szemszöge

Jó van tanoncok most egyesével kérek mindenkit hogy mutassa be mit vettünk az előző órán . Oda mentem mellé közbe figyelve hogy a többiek kivéve Sugáék azért haljanak valamit .

Ők nem tanoncok , nem engedem hogy azért használd fől őket , elég volt nekem át szenvednem . Hagytam ott majd mentem gyakorolni .

De csak szeretted , ezt nem tudod tagadni ! Szól utánam , meg álltam .

Igen , szerettem , a felét , de felejteni nem tudom mert egyszerre öl és mosolyogtat meg ! Néztem rá , könny szökött szemembe , nem bírok vele lenni egy terembe , fel kaptam táskámat majd ki mentem a teremből , és ki mentem a suli elé hát nem várt dolog fogadott egy farkas volt előttem , de nem akár hogy át volt változva , és az ég is borús volt . Le fagytam , szerintem fehérebb lettem mint Yoongi , rám morgott , majd vicsorított egy sort , jaj de jó nekem , mindenki azt hiszi mekkora egy hős majd mikor elé áll egy ilyen be tojik a félelemtől , hát most úgy éreztem magam . Felém futott , nem tudtam mit csinálni , elő hívtam kardomat , majd magam elé tartottam , nem akarok ölni ez rohadtul nem nekem való , igazából eddig se akartam ölni , apámat is csak meg leckéztetni akarom .

Azt veszem észre hogy a farkas a kardomon fel van szúrva ennyire el gondolkodtam hogy sikerült meg ölnöm (?)

[...] 2 nap telt el amióta meg öltem azt a farkast , hát nem kevés szidást kaptam hogy el mentem csak úgy a tesiről , de ma van az a nap hogy találkozunk azokkal akiket Mikey össze tudott szedni , és igen ott lesz Ji-Hu is és majd ad mindenkinek pár cuccot .....

Zsófi gyere , indulunk ! Szól Jungkook , ezt a szettet vettem fel most .

Zsófi gyere , indulunk ! Szól Jungkook , ezt a szettet vettem fel most

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megyek ! Mentem le az elő szobába ahol a többiek vártak rám . Oda mentünk vissza ahol Lukeval voltam egyszer . Lassan de oda értünk .

Sziasztok ! Köszöntek nekünk páran ,  kb 100 voltunk a terembe . Mikey jön hozzánk .

Sziasztok !

Szia . Köszöntünk mi is , el vezetett a sarokba minket ahol Ji-Hu ügyeskedett Lukeval . Már annyi köszönést hallottam-mondtam , hogy már inkább biccentettem egyet .

Na mit csináltok ? Léptem Luke mellé , pont egy fegyveren dolgoztak .

Pont a tiedet csináljuk , és a Namjoonét . Mondja Luke , Nam egyből mögém állt amin csak mosolyogni tudtam .

ÚÚ muta . Veszem kezembe a kardomat .

Várj! Szól Luke rám .

Hm ? Nézek rá .

Ehhez a kardhoz kéne a véred is . Mondja , majd el veszi a kardot amit a kezembe tartottam .

MI?! Kérdeznek egyszerre rá a többiek ( BTS , Mikey ) 

Hm . Gondolkozom majd annyit érzek hogy valami meg csípte a karomat . 

Áu~ Kapom oda fejem , Luke meg vágta kezemet , majd a kard felé tartotta . Érdekes dolog történt , mikor a vérem rá csöppent , utána a kard el szublimált . Mikey , el húzta a kezemet majd be kötötte . 

Mint régen ! Jelentette ki mosolyogva , el gondolkoztam mondatán , és igen , mindig ő kötötte be a sebeimet , mosolyogtam egyet . 

És most a véredben van a kard ! Mondta Ji-Hu . Elő hívtam , és Váv tényleg elő jött .

Azta . Mondtam neki .

Ki próbálhatom? Nézek Namjoonékra .

Persze gyere csak . Fogja meg kezem Nam majd húzz a küzdő terepre. Vissza hívtam a kardomat vérembe , nem tudom mire készül Namjoon . Egymással szembe meg álltunk , majd a kezdő állást fel vettük . Elő hívta tűzét a kezébe , amin kicsit meg lepődtem , én meg vissza hívtam kardomat , bár nem tudom mennyi hasznát fogom venni a tűz ellen . Nekem a dobta a tűzet , gyorsan el ugrottam előle , majd én támadtam , sikertelenül persze mert miért is ne .... Tűz karikát csinált maga köré , amit én simán át léptem , amitől kicsit meg hökkent  . Megint én jöttem , de most be vetettem kínzás módszeremet ami nem használt nála !? Hátrébb léptem , na jó próbáljuk meg még egyszer de jobban oda koncentrálva . Ahogy látom sikerült meg gyengítenem . Tűz kardot csinált magának , majd nekem rontott . Küzdöttünk vagy 10 percig , Namjoon egy jó nagyot lökött rajtam tűzzel amitől a falnak csapódtam , sok horzsolás kísérletében , a többiek jöttek volna hozzám segíteni , de Nam egy tűz kört csinált amibe csak ketten vagyunk benne.

Fel álltam , nehezen de fel álltam . Próbáltam szét nézni valami víz kíséretbe de nem láttam a francba ! Megint küldött felém egy nagy adag tűzet amitől megint el ugrottam .

Gondolkodtam , elő kaptam kézi bicskámat , majd meg vágtam magam . Másik kezemmel , ki emeltem valamennyi vért , mindet nem tudtam volna , így is gyengülttem sokat . Meg fogtam véremet majd azzal harcoltam Namjoon ellen . Mosolygot mikor látta mit csináltam ezek szerint ez volt a célja .

Ő is kapott tőlem " pár " sebet de valahogy jobban bírta , megint a falnak csapódtam de most már nem bírtam fel állni .

Namjoon meg ölöd ! Szólt rá Jin , Nam el oltotta a tűz kört majd egyszerre rohantak hozzám .

Alig ver a szíve ! Mondja Hobi .

El intézem az embereket . Megy el Mikey , Jimin jön kötszerekkel .

Hallod Zsóf ! Mondja Tae , rá figyeltem .

Mennyit mutatok? Rakja arcomba kezét .

K-kettő . Mondom neki nehezen , ő csak bólintott , Suga valamit a fejem alá tett hogy meg emelje .

J- Hope le szedte rólam a pulcsimat majd meg egyik sebemre közre fogott még Jin le fertőtleníti a sebet . Nem mondom hogy rohadtul fájt , könny szökött a szemembe a fájdalomtól gyorsan össze szorítottam szememet .

Zsófi nost nemke a kard . Valami ilyesmit mondott Namjoon nem igazán értettem lehet a fájdalomtól , sőt biztos mert eddig jól hallottam mindent . 

Zsófi vondttvissza kérdlek . Mondta Jimin , ebből ép hogy értettem mit akar , de nem tudtam fájt az érzés én meg gondolom hogy így reagálok rá , valaki hozzá ért az arcomhoz majd simogatni kezdte , enyhült a fájdalmaim is , és a kardot is sikerült lassan de vissza hívnom .

Rapmonster te is gyere ! Mondta Jimin , gondolom a sebet neki is le kezelik .

Most mi lesz ? Hallom meg Kookie aggódó hangját .

Várunk , várj ez mi? Hallom Jin hangját .

Egy kés ,  de ezt miért nem vettük észre ?! Lett ideges Hobi .

Nyugi 1 perc se és ki szedem . Mondja Jin , meg mozgatta a félig bennem lévő kést , ah~   Fáj nem mondom hogy nem .

Ez most nagyon fájni fog . Szól Jin , kb fel készültem és ki húzta belőlem . Belül már üvöltve sírtam , de kívülről csak egy fel szisszenést mutattam , és össze szorítottam szememet amibe könny szökött ,  és szerintem megint elő hívtam kardomat .

Hé-hé nyugi . Mondja asszem Suga , el kezdi megint simogatni arcomat de ez most igazán nem segített .

Mindjárt kész ! Mondja Jin , gondolom most fertőtlenítette le , mert rohadtul éget a helye .

Remélem tetszett ez a rész!!

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now