Táncolás

65 4 0
                                    

          Zsófi szemszöge 

Valaki simogatja fejemet , mocorogni kezdtem , majd lassan ki nyitottam szemeimet , az irodába voltunk , a fiúk még mindig itt voltak , ahogy Jani is ott ült a gépnél . 

Zsófi . Szól Jani . 

Hm? Nézek rá 

Holnap után hozzál meleg cuccokat , esőt mond . 

Oké . Mondtam . fel álltam majd Jani asztalához mentem , onnan a legalsó fiókot ki húztam amibe tömérdek mennyiségű gumi cukor volt . 

Ah...Máskor hova dugjam de most komolyan . Mondja költői kérdéssel Jani , mosolyogva meg vontam a vállamat , majd fel nyúltam az asztal tetejére mert emlékeztem hogy ott volt egy tál ami meg is találtam ,bele szórtam 2 csomi gumi cukit , majd  vissza ültem Suga mellé . 

Kértek ? Nyújtottam oda a többieknek , akik bólogatva vettek . 

Köszi. Köszönték meg . 

Nincs mit . Mondom majd én is csemegéztem belőle . 

Mikor megyünk haza ? Kérdezem Namjoon felé fordulva . 

Hát mi el intéztük a teendőinket . Mondja , Jani felé néztem aki bólintott , fel pattantam .

Akkor mehetünk haza . Mondtam , Jani mellé mentem majd meg öleltem . 

Szia jó éjt . 

Sziasztok nektek is . Hagytuk el az irodát . 

[...] Már az utcát járjuk .

Ő Zsófi az nem Jani-é ? Mutat a tálra J-Hope . 

Majd holnap után vissza adom neki . Vontam vállat , a többiek fel nevettek . 

[...] Haza értünk , gyorsan meg vacsiztunk  , majd le fürödtünk és mentünk az ágyba . 

                Álom 

Zsófi már megint mit csináltál?! Üvölt velem édesanyám . 

Semmit . Mondtam neki . 

Anyu , Zsófi el vette a gördeszkámat . Nyavalyog Robi 

Dehogy vettem el van sajátom , a tiéd csak egy piszok valami . Mondtam neki , egy jó erős pofont kaptam oldalról ez biztos ott marad egy hétig , oldalra néztem , anyám dühös tekintetét láttam . 

               Suga szemsöge 

Fel kelek , Zsófi szíve megint hevesen kapál biztos rosszat álmodik , ki szállok ágyamból , majd ki mentem a folyosóra ahol J-Hopeba ütköztem .

Szia

Szia . Ment Zsófi szobája fele .

Hagyjad meg nézem én . Raktam vállára kezét . 

Rendben , jó éjt . Ment vissza szobájába .

Neked is . Meg vártam míg be megy , majd lassan be nyitottam a szobába , sajnos igazam lett , gyorsan oda lépkedtem majd végig simítottam karján , kicsit meg nyugodott , le ültem az ágya mellé , majd folytattam tevékenységemet , lassan nyitogatta szemeit , amikből , vízesés szintű könny folyt . 

Ki vagy ? Kérdezi ijedten majd hátrébb mászik az ágyban . 

Nyugi én vagyok az . Mászok közelebb . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora