" Hogy csináltad azt a szaltót ? "

87 5 0
                                    

                  Zsófi szemszöge

Fáj a fejem de rohadtul . Lassan ki nyitottam szememet és a saját szobámba vagyok fejemen valami rongy , be vagyok takarva . Lassan ki másztam az ágyamból majd bele néztem a tükörbe , kék göndör hajam fel volt kötve ( lófarokba ) , vörös póló volt rajtam , kedvenc bemelegítőmmel ami egy sötét kék nike bemcsi . Valaki be nyitott a szobámba , nem tudtam meg nézni ki az mert mikor már oda fordultam akkor már szorított magához .

Jól vagy? Kérdezi J-Hope .

Aha . Ölelem vissza .

Gyere Jin egy csomót főzött neked .

De nem vagyok éhes .Álltam meg , fel kapott hátára majd le mentünk a nappaliba .

Sziasztok . Köszöntem mindenkinek , Suga ide rohan hozzám majd szorosan meg ölel , kicsit meg hökkentem de vissza öleltem , el engedtük egymást majd le ültünk , Namjoon perverzen nézet rám fú de meg ütném !

Zsófi gyere enni . Húz fel Jin .

De nem vagyok éhes . Húzom számat .

Azért is nézel ki így . Mondja nekem , le ültetett az asztalhoz majd hozta a kajákat és tömte belém te jó ég ennyit nem bírok meg enni .

[...] De végül belém tömte az összeset  .

Köszönöm finom volt . Álltam fel majd segítettem neki el mosogatni . Be mentünk a nappaliba ahol a többiek voltak .

Na hogy ízlett ? Kérdezte Kookie .

Finom volt de sok . Ültem le Tae mellé. Hobinál volt a laptopom .

Hobi mit keres nálad a gépem? Nézek az említett fiúra .

Ja semmi csak kíváncsi voltam valamire . Rakja le .

Kódomat próbáltad fel törni?

Lehetséges . Süllyed el szégyenében .

Semmi baj . Néztem rá , amitől mosolyra húzta száját . Namjoon már megint perverz fejjel nézeget engem , gondolom Sugával kapcsolatban . 

Csörgött a telefonom .

Fú de meg ütnélek ! Néztem rá szúrós tekintettel Namra ,  álltam fel majd ki mentem a folyosóra .

                Telefon

Szia Zsófi holnap próba Post Malone-val , a tánc termedben pontban 10 órakor .

Rendben . Raktam le a telefont , majd vissza mentem a nappaliba .

Ki volt az? Kérdezte Hobi .

Menedzser . Ülök vissza a kanapéra , majd gondolkozom ha holnap próba ma is kéne próbálni de mit ? a tánc az nagyjából megy , az ének hát azt még javítani kell icipicit ah de még zenének az alapját is meg kéne csinálnom .

Minden rendben? Kérdezi Jimin , hát igen lehet feszült vagyok mostanság .

Igen , de nekem mennem kell próbára . Állok fel .

Nekünk meg be kell menni a céghez pár dolgot meg beszélni . Mondja Namjoon .

Ok . Mentem fel szobámba majd át öltöztem tánc ruhámba raktam el vizet enni valót és pénzt . Le mentem fel vettem cipőmet majd el indultam , most nem akartam a fiúkkal menni kicsit egyedül akartam lenni .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now