Kaktusz <3

65 4 0
                                    

            Zsófi szemszöge 

Tanár úr mit csináljak ha kész van? Kérdeztem tőle , mindenki rám nézett ez a Woozi nagyon nézte a rajzot majd el is vette .

Hé add csak vissza! Nyúltam utána , de nem akarta vissza adni inkább lóbálta tovább , le rúgtam a székről , majd gyorsan ki szedtem a kezéből és vissza ültem helyemre , persze nyújtottam a kezemet hogy fel segítsem amit el is fogadott . 

Kérem . Mondta tanár úr , a kezébe nyomtam , nézegette forgatta azt a nyüves rajzot öcsém ....

Jó lett . Mondja majd vissza adja , bólintottam majd gyorsan el raktam  . Kopogtak . 

Gyere ! Szól a tanár , az igazgató jött be az ajtón 

Jó reggelt diákok . Köszön a dili . 

Jó reggelt . Hajoltunk meg a padban , ez nekem még nem megy igazán .....

Csak annyi hogy a 10.D egész nap a 10.A-val lesz , a tanár beteg sajnos , és nem tudunk máshova rakni benneteket . 

Rendben . Mondtuk egyszerre . 

Ja Zsófi . Szól dili . 

Igen?  Nézek rá , gondolkozott hogy mondja el vagy ne , legyintett , majd ki ment a teremből , király engemet meg hívnak , és meg szólalt a csengő hangom . 

Kié a telefon ?  Vette kezébe az enyémet , fel raktam a kezemet , bólintott , majd vissza rakta az asztalra ,  fasza .

Tanár úr ha magyar zenét szeretne hallgatni , én mutatok párat de azt hogy ki hív meg kell nézzem és ha olyan fel is kell vennem . Mondtam neki MÉG kedvesen . 

Kövi órán hozom a laptopomat . Mondja .

Banyek . Mondtam magyarul , fel álltam majd a hangosan szóló telefonomhoz mentem     "Jani "

Bocsánat . Kértem elnézést a tanártól majd ki mentem a tetemből .

       Telefon

Szia mit szeretnél?

Szia , tudom kicsit késő szólni de a második órádon gyere már a tesi terembe .

Oké megyek szia . Raktam le a telefont , majd be nyitottam a terembe , le raktam a telefont az író asztalra , majd mentem a helyemre .

Ki volt az ? Kérdezte Woozi , nem válaszoltam neki . Mi köze lenne?

Rendben pár perc és csöngetnek , pakolhatok össze . Mondta tanár úr , gyorsan össze pakoltam , majd csengettek , el mentem a szekrényemhez majd be pakoltam a cuccomat , és le mentem a tesi teremhez . Ez a hely olyan hogy a föld alá van építve , és a folyosón van ablak hogy lássuk mit csinálnak , csak az ablak nincs ott ezért lehet még hallani is a dolgokat ,  páran ott álltak melléjük mentem , a stáv volt lent , el mentem onnan majd le futottam a teremhez . 

Sziasztok . Léptem be .

Szia . Köszönt mindenki vissza , majd az egyik embertől kaptam egy ruha szettet 

 Köszönt mindenki vissza , majd az egyik embertől kaptam egy ruha szettet 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now