Ötlet

67 3 0
                                    

                            Zsófi szemszöge 

 Gyorsan bele írtam a chat csoportunkba 

 Agust 'D' - né <3 😂 Sziasztok Mikey írt hogy  20  perc múlva tali a bunkerbe vagy mi a szarba . 

Princess  Zsófi ne káromkodj ! 

Swag A szarnak van kedve el menni . 

Princess  Suga ! 

Agust 'D' - né <3 😂  Na miről is beszélünk Jin ? 

Princess  20 perc múlva tali ott . 

Zárta le ennyivel Jin , most nézem 20:00 óra van , jó gyorsan telik az idő ,  le szedtem pár virágot nem érdekelve hogy égeti a kezemet , majd haza indultam korom sötétbe , én is ügyes és okos vagyok ah . Be léptem a házba , a virágot gyorsan fel vittem szobámba azon belül is le raktam az asztalomra , be kötöttem a kezemet az égési sérülés miatt , be raktam táskámba a virágokat  , majd kulcsra be zártam a szobám ajtaját senki se menjen be , még volt 17 percem . Le mentem a nappaliba . 

 Helló . Köszöntem majd le ültem telefonozni , meg csörrent egy kis idő után .


         Telefon

Szia Zsófi mit szeretnél ? Szól bele Mikey egyik ismerőse , igen idő közbe írtam neki ha rá ér hívjon .

Szia kéne egy pisztoly . Mondtam neki tök nyugisan , a többiek egyből rám néztek nagy szemekkel .

Oké , hova vigyem?

Am ebbe az utcába ....... Mondtam neki

Rendben rohanok is .

Ja , lőszer nem kell .

Ok. Rakta le , el raktam telefonomat , fel álltam , fel húztam cipőmet , meg egy kabátot fel csaptam magamra .

Minek a pisztoly ? Fogja meg alkaromat Suga .

Van egy tervem .

Bosszút állni? Kérdezi J-Hope , meg rázta a fejemet .

Majd ki mentem az út közepére , egy ismerős alak bukkant fel az út közepén velem szembe , mikor meg látott el kezdett felém futni jó gyorsan , bár valami szagot húzott maga után , farkas ? Jó tudni . 

Szia  ! Ölel meg . 

Szia . Öleltem vissza . 

Itt a cucc . Adott át egy csomagot . 

Köcce ! Vettem el majd egyből a táskámba vettem . 

Szia . Rohant el . 

Csá . Köszöntem neki , majd én is meg indultam a találka helyre .

          Találka helyen 

Sziasztok . Köszöntem Mikeynak , Ji-Hunak . 

Szia . El mentem Lukehoz , majd neki is köszöntem ki szedtem táskám tartalmát , majd ügyködni kezdtem , igazából a pisztolyba lőszert gyártottam vagyis próbáltam . 

Zsófi mit csinálsz? Kérdezi Luke . 

Lőszert , van valahol valami nehezék ? Kérdezem meg tőle , bólint egyet , majd el megy . 

Zsófi merre? Hallom távolból nevemet , majd kocogást ami erre fele tart . 

Hallod ki volt az a srác ?! Kérdezi idegesen Suga . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora