Égimeszelő

70 3 0
                                    

     Zsófi szemszöge

Be mentünk az öltözőbe ahol Lily várt engem egy nagy ölelésre .

-Ügyi voltál .- Ölel meg szorosan .

-Köszi , bár csak firkálgattam .- Nevettem fel , táskámba be raktam pár cuccomat , majd hátamra kaptam , egy öltönyös ember jött be kicsit feszülten .

-Kisasszony adhatok egy tanácsot ? - Jön mellém .

-Persze . - Mondtam neki .

-Annyit ha jót akar magának ne énekeljen .-  Mondta ez az öltönyös pasas .

-Tudja mit ?- Kérdeztem tőle , el gondolkozva , persze csak ezt mutattam .

-Igen? - Mondja hogy folytassam .

-Ha maga is el jut ide ahova én , akkor majd talán adok a szavára .-  Mondtam neki , meg hökkent válaszomon , meg hajolt , ahogy én is , majd ki ment .

-Fúh azért le építetted szegény csávót .-  Mondja Taehyung mosolyogva , vállat rántva rá hagytam most a dolgot jobb ha idegességembe nem beszélek , meg öleltem Lilyt utoljára .

-Azért óvatosan az ilyennel .-  Mondta , miközben orromra pöccintett .

-Jó , van na' colos .-  Mondom neki mosolyogva .

-Te vagy túl kicsi .-  Engedd el .

-Meg jegyeztem .-  Mondtam neki mosolyogva .

-Pedig igaza van .-  Mondja Namjoon .

-Na jó te csak maradj csendben égimeszelő .-  Mondom neki durcásan .

-De ha mi nagyok vagyunk akkor te mi vagy ? - kérdezi Taehyung .

- Na jó mindenki ellenem van !-  Mondom, miközben még jobban durcába vágom magamat , és még hozzá a kanapéra le is ültem .

-Naaa nem is , csak mi .-  Mondta Jimin .

-Mennyi az idő ?-  Kérdezem , Suga elő kapja telefonját .

-15 óra .-  Mondja Jin .

-Úh akkor el ugrok gördeszkázni .-  Mondom mosolyogva .

-Ha nem baj persze .-  Fordulok Namjoon felé .

-Lustulás van ! -  Mondja Namjoon .

-Yey !- Mondom mosolyogva a többiekkel .

-Persze másnap munka !-  Köti orrunkra .

-Rendicsek .-  Mondom mosolyogva .

-Védő nélkül nem veszélyes ez egy kicsit ?-  Kérdezi Jani az ajtóban , észre se vettem , mutattam ujjammal hogy maradjon csendben , de csak egy szigorú pillantást kaptam tőle is .

-Jó , akkor elsőnek haza ott védő fel , utána meg a pálya .-  Mondtam miközben fel emeltem mind két kezemet fejem mellé .

-Na akkor go haza .-  Mondtam , majd ki mentünk az épületből , az utcákat jártuk persze én túl fel voltam pörögve , és még próbálgattam magamat a járdán .

-Mennyi energia italt ittál Zsófi ?- Kérdezi J-Hope aggódva .

-Semennyit .-  Mondtam neki mosolyogva , a többiek meg hökkentek , meg persze egy kisebb mosolyt el is ejtettek .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon