"régi tanítványom "

84 4 0
                                    

          Zsófi szemszöge 

Ez ellen nincs kifogásom . Mosolygok  , majd megyek arrébb pontosabban a táskámból elő halásztam vizemet majd gyorsan ittam . 

Tanoncok gyertek ide ! Szól Mikey , 

Tudod ki a tanonc ! Fújtat egyet Yoongi , amin egy jót derültem . 

A flegmázást nem tűröm . 

Akkor szokj hozzá ! Mondja szőke hajú srác a szünetből . 

Hogy is hívnak ? Nézet Yoongira . 

Suga

És téged ? Néz a szőkére . 

Jay . Mondja egyszerűen , ahogy látom Mikeynek nem igazán volt szimpi  Yoongi . 

Rendben fiúk ,  remélem nem a büntetés fele akartok hajtani . 

Mit csinálsz be dobsz minket a bünti szobába 1 órára vagy mi ? Kérdezi Jay szemre hányóan , oda léptem a fiú mellé majd le intettem jobb ha nem csinálod , Yoongira is rá néztem majd tátogtam egy " Ne csináld" -ot . 

Na szóval kérlek gyere ide !!    Mutatott egyik 2 kiló sminkes lányra , gyorsan oda tipegett magassarkújába , majd folytatta Mikey . 

Te fogod utánam csinálni a dolgokat . Ezen csak kuncogtam pont ő akinek örül a matek tanár ha tudja mennyi 1+1= 2 na jó lehet mégse lesz borzalmas ez a 3 óra ,  igen 3 tanítási órát fogunk vele lenni . 

Tán valami vicces ? Néz ránk . 

Nem , semmi . Mosolyog tovább Namjoon .

Na jó , most már nagyon ki érdemeltétek a büntetést ! 

Mi van veled Mikey ennyitől sose voltál dühös, főleg úgy hogy neked is ez a véleményed ! Lepődtem meg viselkedésén , ez rohadtul nem ő volt , igaz utálom de ne az ártatlanon kezelje már le . 

Zsófi ! Szól rám , magam előtt össze font karokkal biccentettem neki mondja . 

Gyere csak ide ! Mutat mellé , mert a másik oldalon , ott áll másik osztály társam . Karomat nem mozdítottam úgy mentem mellé . 

Na szóval mikor le érkeztek egyből a vállatokat rakjátok le a talajra ,  így nem töritek ki a nyakatokat ,  Zsófi sokat tudna beszélni róla . Nézet rám .

Szúró tekintettel  néztem rá , ő vállat vonva folytatta tovább tanítást , nézegettem hogy csinálják a többiek és egész ügyesek voltak .

Jó most fogócskázunk, de csak 2 ember egyszerre , amit az elmúlt percekben vettünk azt használjátok , nos elsőnek Suga és Jay , Suga a fogó . Adta ki a parancsot  , majd el kezdték kb 10 percig voltak fent Suga gyorsan el kapta na vajon miért .

Ki itt a leggyorsabb futó? Kérdezte Mikey .

Én lennék az . Áll fel Woo Jin .

Rendben Zsófi gyere te menekülsz . Meg pillantottam egy magasabb pontot hátat fordítottam Mikeynak hátam mögé rakva kezem és egy kabe jelet mutattam , miközben mentem a magas ponthoz .

A régi tanítványom makacsabb az újoncoknál . Rázza fejét rosszallóan .

  Másztam fel , majd vártam a jelzést amit meg is adott egy tapssal Mikey . Jin felém indult de én ki használva a terepet át ugrottam az ablak párkányra , magasan voltam ami előnyöm volt hogy csináljak mindenféle szaltókat , ez a gyerek sose ér utol már vagy 15 perce kerget .

Mikey szerintem álljunk  le  , az életbe nem fog el kapni . Mondtam miközben fel másztam egy kötélre .

Jó , 20 perc szünet . Állt fel , majd kettőt tapsolt . Le csúsztam a kötélről majd ki feküdtem a matracon ami a kötél alatt volt ha le esnénk valami fel fogja az esést .

Ügyes voltál ! Jönnek oda a fiúk .

Köszi . Feküdtek engem körbe a skacok .

Látom vonzod a fiúkat  . Jön erre fele Mikey .

Igen ,  főleg hogy az egyik a bátyám .

Gyere ! Nyújtotta kezét .

Miért? Néztem rá .

Kíváncsi vagyok hogy felejtettél-e .

Még mindig utállak , és nem dolgozom neked . 

Na gyere már ! 

Utállak !  Adom oda kezem hogy fel segítsen , egy mosolyt dobva felém segített nekem , ahogy látom a fiúk nagyon nézik őt , nem is baj az . 

Középre húzott  , majd védekező állást vett fel . 

Nincs kedvem  . Fordultam meg , de bár ne tettem volna nyakam köré csavarta karját . 

Hányszor mondtam már hogy ne fordíts hátat az ellen felednek . 

Én is mondtam már ! Mondja Namjoon nevetve  , köszi segítettél , egyből le kaptam Mikeyt nyakamról majd át lendítettem magam felet ezzel a földre kényszerítve . 

Kérlek benneteket menjetek ki a teremből majd gyertek ha be csöngettek , a BTS és Zsófi marad . Mindenki ki fáradt . 

Mire készülsz? Nézek szúrós szemmel rá nem tetszik ez a helyzet , fogamat éreztem is ,  oh basszus ezt még nem tudom irányítani . 

Zsófi mi van a szemeddel ? Néz rám Mikey .

Semmi , miért mi lenne ? Nézek rá . 

Vörös

Jah kontaktlencse , színváltós csak 3 dollár volt . Mosolygok egyet . 

Ügyes , ügyes rögtönzésből ötös ! Mutat like jelet , na ne bassz , erembe is meg állt a vér .

Segíteni akarok . Fordul Namjoon felé , na ilyen se volt még Mikey . 

Honnan veszed hogy tudsz is , és hogy kell is ? Áll fel , ahogy a többi tag is Jimin mellém áll majd hátulról át ölel amin kicsit meg is lepődtem de jól esett . 

Félig közétek tartozok . Mondja komolyan , itt nagy szemekkel néztem rá ,  fel se tűnt , majd meg mutatta fogait . 

Rendben . Mondja Namjoon pár perc után . 

Van pár emberem aki szívesen segítene ! Nézz rám , oh csak ne mondja hogy köztük van Ji-Hu . 

Köztük van ? Kérdezem tőle , a fiúk értettlenül néznek rám . 

..... Igen . Mondja le hajtott fejjel , én csak bólintottam , nyitódott az ajtó majd be jöttek rajta az osztálytársaink  , ezek szerint be csöngettek . 

Sziasztok remélem tetszik ez a rész is 

, kicsit uncsibb lett , ez az ötlet hiány

 miatt lett ilyen bocsi skacok . 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now