Bill nigdy nie szukał kłopotów ... Nigdy nie wyróżniał się z tłumu . Normalnie pracował , normalnie wyglądał i równie normalnie się zachowywał . Czasami miał jednak wrażenie , że jest w nim coś mrocznego , niekiedy zdarzało mu się , że czuł jakby tracił przytomność , gdy odzyskiwał świadomość wszystko wyglądało jednak normalnie , zajmował się tymi samymi czynnościami , ewentualnie czasami wydawało mu się , że miał na sobie inną koszulę , ale nieszczególnie się tym przejmował . Zmieniło się to , gdy ocknął się w domu swojej sąsiadki , z nożem w ręku , stojąc w kałuży krwi ...
Z drugiej strony tej historii znajdował się Jack , niedoszły bliźniak Billa , który niestety okazał się tym słabszym . Nie rozumiał dlaczego ktoś tak nudny mógł być tym lepszym . Cały czas musiał być przy nim , a ON nawet o tym nie wiedział . Zdarzało się jednak , że Bill stawał się słabszy psychicznie i wtedy wkraczał Jack . Z początku tylko niewinnie przemieszczał się po mieszkaniu i zajmował się zwykłymi rzeczami . Wtedy napatoczyła się ta stara baba ... Wiecznie miała problemy ... Nie wytrzymał , pchnął ją , a ta runęła na sam dół schodów , a jej głowa roztrzaskała się jak porcelana . Spodobało mu się . Po drodze było jeszcze kilka ofiar , zwykle były to osoby , które go irytowały . Jednak młoda blondynka taka nie była ... Podobała mu się , ale ciągle przychodził do niej ten gach ! Chciał się go pozbyć , ale ona też tam była ... Nie mógł puścić jej wolno ! Wszystko szło gładko , jak zwykle , nic nadzwyczajnego . Nóż , sporo krwi i trochę śmiechu . Więc dlaczego ON odzyskał świadomość !?
CZYTASZ
Historie na dobranoc
ParanormalW tej serii znajdą się creepypasty, legendy, straszne fakty i wszystko co uznam, za interesujące :)