W przeciwieństwie do kitsune (lisy), tanuki (jenotów), nekomata (dwubiegunowe koty), kamaitachi (łasice) lub innych potworów zwierzęcych, wilk z Japonii nie był złośliwym ani sztucznym stworzeniem. Był uczciwy i nie bez sensu. Dużemu szacunkowi poświęcono ōkami i nadal jest dzisiaj, choć o ile wiemy, wszystkie gatunki wilków wymarły w Japonii. (Ku wielkiej konsternacji.) (Godne uwagi jest to, że wilki, w szczególności wilk Honsiu, stały się kryptydami, chociaż podobno wyginęły w 1906 roku, po tej dacie zaobserwowano wiele gatunków, niektóre o znacznie większej liczbie dowodów, ale nic z tego nie zostało jeszcze udowodnione. * Wstawiaj tutaj napięta muzyka fortepianowu* Czy wilki wciąż wędrują po Japonii, czy też są nawiedzane przez ich duchy !?) Jest jedna smakowita legenda wilków, którą chciałbym się z wami podzielić, szczególnie ponieważ ma klasyczną, bajkową dualizm. Yama-inu (pies górski) jest upiornym wilkiem, o którym mówi się, że nawiedza samotne górskie drogi. (Znowu, co jest z porzuconymi drogami Japonii? ... Wiele osób zgłasza, że jeśli czujesz się jakbyś był obserwowany podczas przechodzenia przez jedną z tych dróg, to dlatego, że śledzisz cię yama-inu. W tym momencie jest tylko jeden Coś, co może cię uratować od bestii, gotów na to, nie ruszaj się, nie, naprawdę, to jest to, nie potknij się, legenda mówi, że jeśli potkniesz się lub upadniesz podczas obserwowania przez yama-inu, duch wilka rzuci się na ciebie i wyrwie cię na strzępy, ale jeśli będziesz stać, będzie cię szanował i pozostawi Cię w spokoju, bardzo podobnie jak prawdziwy wilk. Oto gdzie pojawia się dwoistość: inne imię yama-inu okuri-inu, które oznacza "eskortującego psa". Jeśli modlisz się do yama-inu, lub jeśli jesteś zgubioną osobą lub małym dzieckiem, yama-inu nie prześladuje cię, ale raczej wyprowadzi cię z górskiej drogi ...
CZYTASZ
Historie na dobranoc
ParanormalW tej serii znajdą się creepypasty, legendy, straszne fakty i wszystko co uznam, za interesujące :)