Cień

476 37 9
                                    


Hej ! 

Moje imię nie ma większego znaczenia . Chciałam opisać wam pewne zdarzenie , zapewne nie będzie ono dla was obce . Nie jestem nikim szczególnym , nie mam ani niesamowitego majątku , ani nadludzkiej mocy . Nie mam też super zdolności , nie wiedzę duchów , zapewne właśnie tego się spodziewaliście , co ? Nadal jestem zwyczajną nastolatką , tak samo jak moi rówieśnicy mieszkam z rodzicami . Oni jednak często pracują w nocy ... Jako jedynaczka zostaje sama . Chociaż nie do końca . Na pewno każdy zna to uczucie obserwowanie ... Ja nie jestem inna . Zawsze , gdy słyszałam czyjeś kroki chowałam się w swoim pokoju i zapalałam wszystkie światła . Bałam się zobaczyć to co wydaje te odgłosy , wolałam nie mieć traumy do końca życia . Lata mijały , a ja zaczęłam przyzwyczajać się do tych odgłosów . Nigdy jednak nie widziałam istoty , która je wydawała . Właśnie na tym polega ich żywot , wieczna zabawa w chowanego ? Nic bardziej mylnego ! Obserwują nas cały czas ... Są z nami od urodzenia , aż do śmierci , ale słyszymy je tylko , gdy jesteśmy sami . Chociaż nie do końca ... Słyszymy je kiedy jest cicho ! To najlepsze określenie . Czasami nawet do nas mówią , ale otoczenie jest za głośne byśmy mogli je usłyszeć . Wiem to z własnego doświadczenia . Dalej nie wierzysz ? Nie szkodzi ! Jednak ... Mógłbyś coś dla mnie zrobić ? Nie można ich zobaczyć , nie mogą sobie na to pozwolić . Ja nigdy nie chciałam ich zobaczyć , ty również nie próbuj . Lepiej nie odwracać się za siebie . Dlaczego pytasz ? Wolisz nie znać odpowiedzi . W końcu ja wiem o tobie najwięcej , cały czas za tobą jestem ... A wszystko przez mój cień , który nie był wystarczająco ostrożny ...

~~~~

Pisanie własnych past jest całkiem zabawne :) Chociaż przestraszyć ludzi jest trudno :D

Historie na dobranocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz