Γειά σου γειτόνισσα;
Είναι σοβαρός;!Τι ναρκωτικά παίρνει;!!
Ένιωσα το αίμα μου να ανεβαίνει στο κεφάλι μου. Εκείνος κατάλαβε τον θυμό μου από την έκφραση μου, και γούρλωσε ελαφρώς τα μάτια του.
"Σου έχω κάνει τόσες παρατηρήσεις, δεν μπορείς να χαμηλώσεις αυτην την βλακεια;" φώναξα, και για να με ακούσει πάνω από την δυνατή μουσική, και για να εκφράσω τον θυμό μου.
Ακούμπησα τον δείκτη μου πάνω στο γυμνό στήθος του, αγνοώντας τους καλοσχηματισμενους κοιλιακούς του.
"Αν θες να συνεχίσεις να παρταρεις τέτοια ώρα, πήγαινε σε κλαμπ, πήγαινε στους φίλους σου, σε άλλη χώρα σε άλλη ήπειρο, δεν με νοιάζει.. Θέλω. Να. Κοιμηθώ." έγινα κόκκινη καθώς γκρινιαζα χωρίς να πάρω ανάσα.
Νέο ρεκόρ.
Μερικοί φίλοι του από πίσω γύρισαν να μας κοιτάξουν.
Ο Taehyung έμεινε να με κοιτάζει άφωνος, μάτια γουρλωμένα, στόμα ελαφρά ανοιχτό.
Τα βλέμματα μας έκοψαν όταν κοίταξα 'καταλαθος' τους κοιλιακούς του.
Παρατήρησα το χαμόγελο που άρχιζε να σχηματίζεται στα ροζ χείλη του.
Κάποια άλλη ίσως να έκλαιγε από το πόσο όμορφο ήταν-
Κοίταξα τα χείλη του και μετά τα μάτια του.
"Έγινα κατανοητή;" έσπασα την σιωπή και εκείνος κούνησε καταφατικά το κεφαλι του.
Γύρισε πίσω στα παιδιά που μας κοιτούσαν.
"Παιδιά, χαμηλώστε."
Άρχισαν να παραπονιουνται αλλά την χαμηλωσαν.
Ένα περήφανο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη μου.
Γύρισε να με κοιτάξει με ένα μικρό χαμόγελο.
"Καληνυχτα." είπε, με την βαριά φωνή του να γίνεται γλυκιά.
Με παραξένεψε.
"Καληνυχτα." είπα και γύρισα να φύγω.
Μπήκα στο σπίτι μου με ένα μικρό χαμόγελο κολλημένο στα ζουμερά χείλη μου.
Έβγαλα γρήγορα την ζακέτα και έπεσα με τα μούτρα στο κρεβάτι.
Σίγουρα θα έχω μαύρους κύκλους αύριο.
Σκεπαστηκα με την κουβέρτα μου και χαμογέλασα στον εαυτό μου.
Τελικά δεν είναι τοσ-
YOU ARE READING
Hey Neighbour [k.th]
Fanfiction"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...