seventeen

1.3K 181 115
                                    

Την επόμενη μέρα, αφού ξύπνησα και ετοιμάστηκα για την δουλειά, πήρα την τσάντα μου και βγήκα έξω.

Το αμάξι μου το είχε η Zoe, οπότε θα αναγκαζόμουν να πάρω το λεωφορείο.

Βγήκα έξω από το σπίτι, για να πετύχω έναν Taehyung να στέκεται έξω από το δικό του σπίτι.

Μόλις με είδε, γούρλωσε τα μάτια του σα να ξύπνησε και με βιαστικά βήματα με πλησίασε.

"Eunae!" με φώναξε αλλά συνέχιζα να περπατάω μέχρι την στάση.

Δεν το πίστευα ότι αυτός ο άνθρωπος,με περίμενε πρωινιατικα έξω από το σπίτι μου από την στιγμή που του δείχνω ότι δεν θέλω να του μιλάω.

Κοίταξα το κινητό μου και μετά ξανά μπροστά μου, ενώ εκείνος συνέχισε να περπατάει δίπλα μου.

"Θα μου μιλήσεις;" με ρώτησε, πιο πολύ λυπημένος αντί για θυμωμένος,οπως θα ήμουν εγώ στην θέση του.

Όταν δεν έδωσα καμία απάντηση, με κράτησε από το χέρι για να με σταματήσει.

"Καταλαβαίνω ότι μπορεί να θέλεις τον χρόνο σου, αλλά νομίζω πως πρέπει να ξέρω τον λόγο που με αποφεύγεις." ειπε όσο πιο ήρεμα γινόταν.

Αλλά και πάλι ένιωσα τα νεύρα μου να βράζουν.

"Θα μου πεις;" ρώτησε με την φωνή του να γίνεται τρυφερή ενώ προσπαθούσε να κοιτάξει τα μάτια μου, που κοιτούσαν κάτω.

Σταμάτησα να κοιτάζω το πάτωμα και πλέον κοίταζα εκείνον.

"Βγαίνεις με την Kristen."του είπα απότομα.

Φάνηκε να μπερδεύτηκε.
Οι τούφες του από το βαμμένο ξανθό μαλλί του έκρυβαν ελάχιστα τα μάτια του, που φάνηκαν να κοίταζαν το κενό, στην προσπάθεια να επεξεργαστεί όσα του είπα.

Ήμουν σίγουρη ότι θα νόμιζε ότι ζήλευα.
Πράγμα που δεν ίσχυε.
Οπότε και αποφάσισα να το διορθώσω.

"Δεν καταλαβ-" τον διέκοψα.

"Δεν την συμπαθώ την Kristen."

Πηγε να μιλήσει αλλά τον σταμάτησα υψώνοντας το χέρι μου.

"Και όχι δεν είναι επειδή βγαίνετε, καμία σχέση."

Σχηματίστηκε ένα μικρό πλάγιο χαμόγελο στα χείλη του.

"Ποιος σου είπε ότι θα έλεγα αυτο;"φάνηκε ότι κρατιοταν να μην γελάσει όταν του έριξα ένα δολοφονικό βλεμμα.

"Εγω με την Kristen δεν έχουμε καλές σχέσεις από το παρελθόν." προσπάθησα να του εξηγήσω χωρίς να αποκαλύψω πολλές λεπτομέρειες.

Hey Neighbour [k.th] Where stories live. Discover now