twenty eight

1.1K 182 67
                                    

Απομακρυνθηκα λίγο από τον Matt, έτσι ώστε τα χέρια του να μην με ακουμπάνε πια.

Εκείνος με κοίταξε για λίγο ξαφνιασμενος αλλά μετά χαμογέλασε.

"Νομίζω σου εξήγησα πολύ καλά ότι δεν νιώθω τίποτα για σένα πλέον. Σε σέβομαι σαν άτομο που μου συμπαρασταθηκε αυτά τα χρόνια. Σε σέβομαι σαν φίλο.. Αλλά δε πέρασα ωραία μαζί σου, Matt. Ίσως ήταν λάθος όλη αυτή η σχέση." του εξήγησα και εκείνος αναστέναξε.

"Eunae, Eunae.."ξεκίνησε να λέει. "Δεν ειμασταν ένα λάθος. Έχω συναισθήματα για εσένα και ξέρω ότι και εσύ έχεις-" τον διέκοψα.

"Είχα." τόνισα και εκείνος εγνεψε καταφατικά.

"Είχες. Είχες συναισθήματα για εμένα. Οπότε σε καμία περίπτωση δεν ειμασταν ένα λάθος. Το ξες ότι θελω μια δεύτερη ευκαιρία." είπε και έκανε μια μικρή παύση για να με κοιτάξει καλύτερα στα μάτια.

"Αλλά κάτι μου λέει ότι όντως τελειώσανε τα πράγματα."συνέχισε και εσμιξε τα χείλη του.

Δαγκωσα ελαφρά τα δικά μου, καθώς ένιωθα την αμηχανία να φτάνει στα ύψη.

"Τουλάχιστον μπορούμε να κρατήσουμε επαφή; Σαν φίλοι." είπε και εγνεψα καταφατικά.

"Φίλοι."ειπα και ετεινα το χέρι μου για χειραψία.

Εκείνος χαμογέλασε πίκρα και έδωσε τελικά το χέρι του για χειραψία.

"Φίλοι."μου είπε και μου έκλεισε το μάτι παιχνιδιαρικα.

Στριφογυρισα τα μάτια μου.

[...]

Ο Daniel κοίταξε το κινητό του.
Διστακτικά το πήρε από το κρεβάτι του και το κοίταξε.

Όταν το άνοιξε, μπήκε στα μηνύματα και αφού πάτησε την επαφή, άρχισε να πληκτρολογεί.

Δεν ήξερε αν έπρεπε να ρωτήσει ή όχι.
Αν θα έφερνε άσχημες αναμνήσεις.

Προς Eunae Noona

Ήθελε να μάθει αν ήμουν καλά.

Δεν μπορούσε να μην δει την αδελφή του κάθε φορά που μου μιλούσε.

Αν και εμφανισιακά δεν μοιαζαμε καθόλου, ο τρόπος μου του την θύμιζε πολύ.

Πράγμα που κατά κάποιο τροπο τον έκανε να νοιάζεται ακόμα πιο πολύ.

[...]

Έβαλα τον χυμό πορτοκάλι στο ποτήρι μου και αφού το πήρα μαζί μου, άρχισα να ανεβαίνω στο δωμάτιο μου.

Hey Neighbour [k.th] Where stories live. Discover now