Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα, και η καρδιά μου ήταν έτοιμη να πετάξει στις Μπαχάμες.
Το στομάχι μου έγινε κόμπος όταν άρχισε να βαθαίνει το φιλί και να δαγκώνει ελαφρά το κάτω χείλος μου.
Πιο πολύ με σόκαρε το γεγονός ότι ανταπέδωσα στο φιλι του για λίγο.
Είναι τόσο καλός.
Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία πως ο γείτονας μου, Taehyung, ήξερε να φιλάει.
Ο τύπος το έκανε σα να ήταν επάγγελμα του.
Η κουκούλα μου έπεσε, και εκείνος με τα δύο του χέρια την ξανά φόρεσε στο κεφάλι μου, και τον ένιωσα να χαμογελάει.
Eunae ξύπνα!
Είναι λάθος! Μέγα λάθος! Μην ξεχνάς πως βγαίνει με την Kristen.Ίσως το κάνει για να σε αποσπάσει.
Συνελθε!
Είναι σίγουρο πως αυτό το φιλί, αυτή η στιγμή δεν σημαίνει τίποτα γι αυτόν.
ΞΥΠΝΑ ΟΕΟ!
Με τα χέρια μου τον εσπρωξα μακριά μου.
Με κοίταξε μπερδεμένος, με τα ροζ χείλη του να είναι ελαφρώς ανοιχτά.
Δεν ήθελε να σταματήσει.
"Είναι λάθος." του είπα ενώ έβαλα πίσω από το αυτί άβολα τις τούφες από τα μαλλιά μου, που είχαν πέσει στο πρόσωπο μου.
"Τι είναι λάθος;" ρώτησε μπερδεμένος.
Δεν ήθελε να ακούσει την απάντηση.
Κι όντως δεν την άκουσε.
Ξεκλείδωσα γρήγορα το αυτοκίνητο και χωρίς να κοιτάξω πίσω, μπήκα μέσα.
Έβαλα γρήγορα την ζωνη μου, και ξεκίνησα το αυτοκίνητο.
Πάτησα το γκάζι και σε δευτερόλεπτα είχα εξαφανιστεί από το οπτικό πεδίο του.Ο Taehyung έμεινε πίσω να κοιτάει έκπληκτος την σκόνη που σήκωσα.
Του πήρε λίγο χρόνο να συνειδητοποιήσει τι μόλις έγινε.
Έπιασε τα μαλλιά του και τα τράβηξε ελαφρώς πίσω κοιτώντας τον μαύρο ουρανό.Ξεφυσηξε.
"Τι έκανα;" ρώτησε τον εαυτό του.
Δεν κατάλαβε πώς και γιατί το έκανε. Βγήκε τόσο αυθόρμητα και ανεξέλεγκτα, που μέχρι και ο ίδιος είχε σοκαριστεί με τον εαυτό του.
Δάγκωσε νευρικά τα χείλη του.'Τι έχει γίνει; Γιατί με αποφεύγει;' ρωτούσε συνέχεια και συνέχεια τον εαυτό του και τον έτρωγε να μάθει την απάντηση.
أنت تقرأ
Hey Neighbour [k.th]
أدب الهواة"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...