"Καλή ξεκούραση." μας είπε ο Jin στην τελευταία ομάδα που έμεινε, λίγο πριν φύγει.
Υποκλιθηκαμε και με την σειρά μας, βγήκαμε έξω από το κτήριο.
Αφού αποχαιρέτησε ο ένας τον άλλον, οι δρόμοι μας χώρισαν και ο καθένας μπήκε στο αυτοκίνητο του.Έβαλα μπρος για το σπίτι, με το ραδιόφωνο να παίζει ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια.
Κοίταξα φευγαλέα την ώρα μπροστά στο κοντέρ.
Είχε πάει 10. Αυτό σήμαινε ότι δούλεψα αν εξαιρέσουμε την συνέλευση, 10 ώρες κι αν και δεν αισθανόμουν μεγάλη κούραση, το κεφαλι μου πήγε να σπάσει με όλους τους φακέλους που έπρεπε να συμπληρώσω και σαν να μην έφτανε αυτό, το μυαλό μου γέμιζε συνέχεια με σκέψεις για τον Taehyung και την Kristen.Θα προσπαθήσει να τον φέρει εναντίον μου.
Και δυστυχώς θα το καταφέρει καθώς είναι η καλύτερη στα ψέματα.Το κινητό μου ξαφνικά χτύπησε, ξυπνώντας με έτσι από τις σκέψεις μου.
Κοίταξα την οθόνη.
"Matt." διάβασα και στριφογυρισα τα μάτια μου.
"Εσύ μου έλειπες τώρα."μουρμούρισα και το άφησα στο κάθισμα του συνοδηγού να χτυπάει.
Αφού έφτασα στον προορισμό μου, πάρκαρα το αυτοκίνητο μου και μπήκα κατευθείαν μέσα.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και αφού έβαλα το νυχτικο μου, κάθισα στο κρεβάτι μου να ξεβαφτω.
Το κινητό μου ξαναχτύπησε, και καλούσε για μια ακόμη φορά ο Matt.
Πήρα το κινητό μου βαριεστημένα στα χέρια μου και απάντησα με ένα απλό "Ναι;""Eunae, επιτέλους το σήκωσες."ειπε αλλά δεν ακουγόταν καθαρά.
"Τι θες;" ρώτησα ξερά και βγήκα έξω στο μπαλκόνι μπας και πιάσει καλύτερα σήμα.
"Eunae, μου έλειψες."ξεκινησε να λέει και γέλασα.
"Matt, δεν έχω χρόνο γι αυτά, μπες κατευθείαν στο ψητό."
"Αλήθεια μου έλειψες Eunae. Παρά πολύ. Και το ξες. Εγώ δεν σου έλειψα;" ρώτησε και ύψωσα το βλέμμα μου στον ουρανό.
"Θες σίγουρα να ακούσεις την απάντηση;Λοιπόν άκου, πες τι θες για να το κλείσω έχω και δουλειές να κάνω." ειπα γρήγορα και τον άκουσα να ξεφυσαει.
"Eunae, χρειάζομαι χρήματα.." απάντησε και γέλασα.
"Φυσικά και χρειάζεσαι χρήματα." γέλασα για μια ακόμη φορά και κοίταξα κάτω το μαύρο αμάξι που σταμάτησε ακριβώς έξω από το σπίτι του Taehyung.
YOU ARE READING
Hey Neighbour [k.th]
Fanfiction"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...