thirty nine

1K 144 128
                                    

Είχαν περάσει ώρες από τότε που κλειδώθηκα στο μικρό δωματιάκι, πίσω από ένα γραφείο με έναν φάκελο χαρτιά μπροστά μου. Προηγουμένως ο δικηγόρος που επισκέφθηκα, αφού κοίταξε και υπέγραψε κάποια χαρτιά μου είπε να τα κοιτάξω για να βρω κάτι.

Δεν ήξερα γιατί έπρεπε να το κάνω εγώ αυτό εφόσον εκείνος ήταν ο δικηγόρος αλλά δε το προχώρησα παραπέρα. Εξάλλου ήθελα με κάτι να ασχοληθώ, να ξεχάσω κάποια πράγματα.

Και πρόσωπα.

Έστω για λίγο.

Τα καλά νέα ήταν ότι επιστρέψαμε σπίτι. Μετά την απειλή μου η Γεωργία μάζεψε γρήγορα τα πράγματα της και αφού έφτυσε το κατόφλι μας πήρε τον δρόμο.

Προς τον διάολο, λογικά.

Τα άσχημα νέα ήταν ότι πιάστηκε ο πισινός μου διαβάζοντας όλα αυτά τα χαρτιά.

Την οικονομία στο χαρτί δε την έχουμε ακούσει;

Έκατσα πίσω στη καρέκλα και αναστέναξα. Κοίταξα μια φορά το ταβάνι, μια φορά τα χαρτιά μπροστά μου και ξανά το ίδιο μέχρι που το μάτι μου έπεσε πάνω σε έναν μικρό, τσαλακωμένο φάκελο. Φαινόταν ότι από τα χρόνια το αρχικά άσπρο χρώμα του πήρε την απόχρωση του κίτρινου.

Το πήρα στα χέρια μου και πριν προλάβω να το ανοίξω χτύπησε η πόρτα.

"Πέρνα μπαμπά." φώναξα για να με ακούσει και η πόρτα σιγά σιγά άνοιξε.

Το βλέμμα μου στράφηκε σε αυτόν και μαλάκωσε όταν τον είδα να κρατάει έναν δίσκο με ένα πιάτο μακαροναδα και ένα ποτήρι νερό. Εκείνος πάτησε το κουμπί του αμαξιδιου του για να έρθει πιο κοντά μου και με κοίταξε άβολα.

"Δεν έχεις φάει τιποτα τόσες ώρες."

"Συγνώμη που σε άφησα να φας μόνος σου. Απλά δε μπορώ να καταλάβω τι θέλει να βρω ο κύριος Μιχάλης." ξεφύσηξα αναφερόμενη στον δικηγόρο.

"Γιατί δε το βρίσκει μόνος του; Γι'αυτο τον πληρώνουμε." ενοχλημένος ο πατέρας μου, πήγε να πάρει το κινητό από την τσέπη του αλλά τον σταμάτησα.

"Όχι ακόμα. Αν δε το βρω μέχρι αύριο θα τον ρωτήσουμε." είπα γρήγορα και αυτός απλά έγνεψε καταφατικά.

Πήγε να φύγει αλλά τον σταμάτησα.

"Μπαμπά;"

Γύρισε να με κοιτάξει αργά. Ήταν σα να μην είχε συνηθίσει αυτή τη λέξη. Αλλά κάθε φορά που την άκουγε ένα μικρό σπασμένο κομμάτι κολλούσε με τα υπόλοιπα, δημιουργώντας κάτι νέο πάλι.

Hey Neighbour [k.th] Where stories live. Discover now