twenty six

1.2K 177 77
                                    

[unedited, συγνώμη για τυχών γραμματικά λάθη!]




"Αποφάσισες τι θες να παραγγείλεις;" με ρώτησε ο Daniel όταν ύψωσε το κεφαλι του να με κοιτάξει.

Το μπερδεμένο βλέμμα του κόλλησε στο πανικοβλημενο δικό μου.

"Eunae noona. Είσαι καλά;" με ρώτησε, και με έκανε να ξυπνήσω από τις σκέψεις μου.

Τον κοίταξα και 'φόρεσα' κατευθείαν ένα από τα ψεύτικα χαμόγελα μου.

"Ναι, όλα είναι υπέροχα."του είπα και εκείνος εγνεψε καταφατικά.

"Αποφάσισες τι θες;" με ρώτησε και πάγωσα.

"Ε, μου φαίνονται όλα πεντανοστιμα. Δεν ξέρω τι να πρώτο-διαλέξω. Διάλεξε εσύ κάτι για εμένα." του είπα χαμογελαστή.

Ο Daniel με κοίταξε στην αρχή καλά καλά αλλά τελικά μου χαμογέλασε.

"Εμένα να με συγχωρείς λίγο, πρέπει να πάω στο μπάνιο."του είπα άβολα και σηκώθηκα γρήγορα.

Ρίχνοντας ένα γρήγορο βλέμμα στον Taehyung, ο οποίος κοιτούσε το μενού, άρχισα να περπατάω με προορισμό το μπάνιο.

Τώρα που είναι το μπάνιο;

Τα μάτια του Taehyung έφυγαν από το μενού και έπεσαν πάνω σε μια γυναικεία πλάτη, την οποία την καλυβαν μακριά, ίσια, χρυσαφένια μαλλιά.

Ήταν τόσο όμορφα.
Του θύμιζαν ένα συγκεκριμένο άτομο.

Γύρισε την προσοχή του ξανά στο μενού μπροστά του.

Κοιταζα γύρω μου για τυχών πινακακια όταν ένας σερβιτόρος με πλησίασε.

"Θέλετε βοήθεια;" με ρώτησε.

Ευτυχώς!
Ήρθε για μια φορά την κατάλληλη στιγμή.

"Ψάχνω το μπάνιο."του είπα όσο ψύχραιμα μπορούσα.

Η αλήθεια ήταν ότι έψαχνα τρόπο να φύγω μακριά από τον Taehyung και το ραντεβού του,που τύχαινε να είναι η Kristen.

Τι τέλεια νύχτα.

"Είναι από εδώ." μου έδειξε προς τα δεξιά του.

Με ένα 'ευχαριστώ' και μια υπόκλιση, έπιασα το φόρεμα μου και με γρήγορα βήματα, μπήκα μέσα στο μεγάλο μπάνιο.

Στάθηκα μπροστά στον καθρέφτη, δίπλα από μια άλλη γυναίκα η οποία απλωνε λίγο ρουζ στα μάγουλα της.

Όταν τελείωσε και έφυγε, βρήκα την ευκαιρία να χαλαρώσω. Ακούμπησα την μέση μου στον πάγκο πίσω μου, βάζοντας τα χέρια μου δίπλα μου για να στηριχθω.

Hey Neighbour [k.th] Where stories live. Discover now