thirty five

1.1K 152 133
                                    

Όταν μπήκε ο Taehyung μέσα στο σπίτι του, δεν σοκαρίστηκε όταν δε το είδε άδειο. Οι φίλοι του είχαν έρθει στη διάσωση.

"Τελικά;" γούρλωσε τα μάτια του ο Namjoon, περιμένοντας με ανυπομονησία να μιλήσει ο Taehyung, να πει τα καλά νέα.

Ο Taehyung κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.

"Έφυγε. Τα άφησε όλα πίσω." έξυσε το κεφαλι του και πήγε να κάτσει ανάμεσα στον Jimin και τον Jin στον καναπέ.

Απόλυτη ησυχία επικράτησε στο δωμάτιο. Κανείς δεν ήξερε τι να πει. Πως να συμπαρασταθουν στον φίλο του. Μερικοί δεν ήξεραν καν αν έπρεπε να του συμπαρασταθουν. Γνώριζαν ότι ο Taehyung σε σχέση με τους υπόλοιπους δενόταν πολύ γρήγορα με τους ανθρώπους. Γι αυτό άλλωστε και έγιναν τόσο γρήγορα φίλοι όλοι τους.

Ο Taehyung πήγε να μιλήσει για να σπάσει την σιωπή αλλά δεν του έβγαινε μιλιά.

Γι αυτό και ο Yoongi πήρε τον λόγο.
"Άρα δε θα την πειράξει αν κάνω κανα δύο πάρτι στο σπίτι της;"

Ολοι γύρισαν να τον κοιτάξουν.

"Hyung."ειπε ενοχλημένος ο Hoseok και ο Yoongi σήκωσε τα χέρια του στον αέρα σα να θέλει να αποδείξει την αθωότητα του.

"Δεν είπα κάτι κακό. Θα είναι για φιλανθρωπικό σκοπό."

"Οπως;"ρωτησε ο Jungkook, αφήνοντας το κινητό δίπλα του και φέρνοντας τα χέρια του στο στήθος του.

"Καταρχάς θα χρεώσω την είσοδο και το δεύτερο ποτό." ξεκίνησε να λέει περιμένοντας κάποια αντίδραση αλλά όλοι περίμεναν να συνεχίσει. "Και μετά, μέσα στην εβδομάδα, με αυτά τα λεφτά θα μου πάρω καινούρια κιθάρα."

Ξαφνικά το δωμάτιο γέμισε με φωνές και μουρμούρες. Ένα μαξιλάρι εκτοξεύθηκε στον αέρα από τον Namjoon ενώ ο μικρότερος της παρέας στριφογυρισε τα μάτια του και ξαναπήρε στα χέρια του το κινητό του.

"Όχι." ήταν η μόνη απάντηση του Taehyung μόλις ηρέμησαν τα πνεύματα.

Ο Jimin τύλιξε το χέρι του γύρω από τον ώμο του και τον έφερε πιο κοντά του.

"Είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσει. Κι αν δεν το κάνει, έχεις εμάς! Η ζωή συνεχίζεται."

Ο Taehyung κατάφερε να χαμογελάσει λίγο.

"Αφού βγάλαμε και την Kristen από τα πόδια μας–" ξεκίνησε να λέει ο Hoseok αλλά τον διέκοψε ο Jungkook.

"Από τα πουλιά μας θέλεις να πεις."

Ξανά σιωπή.

"Όπως έλεγα, αφού βγάλαμε την Kristen από τα πόδια μας, ήρθε η ώρα να περάσουμε καλά. Όπως παλιά." συνέχισε η ηλιαχτίδα του δωματίου.

Hey Neighbour [k.th] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن