Α /Ν: Γειά σας τέκνα. Πατήστε το αστεράκι για να με βοηθήσετε να συνεχίσω να γράφω:) Είναι ένας τρόπος να μου λέτε "συνέχισε γκερλ", όσο περιεργο κι αν ακούγεται χεχ. Λαβ γιου!
"Άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα όταν μου είπες για τον γείτονα και για σένα. Θεέ μου Eunae, είναι σαν να έχεις κερδίσει τζακποτ. Κέρδισες φιλί από τον καυτό γείτονα σου; Πόσο σε ζηλεύω."
Ναι όπως καταλάβατε, ίσως μου ξέφυγαν μερικές παραπάνω λεπτομέρειες στην Zoe.
Και τώρα δεν σταματά να ενθουσιαζεται."Αλλά περίμενε. Ο Matt; Το ξερει;" είπε γρήγορα και εσμιξα τα χείλη μου.
"Ο Matt είναι παλιά νέα. Χωρίσαμε. Ξες τον εθισμό του, και την υπομονή μου που έχει εξαντληθεί." της εξήγησα και εκείνη εγνεψε καταφατικά.
"Εάν σε κάνει χαρούμενη αυτό, τότε καλά έκανες. Έχεις περάσει πολλ-"την διέκοψε ο ήχος του κουδουνιου.
Με κοίταξε περίεργη.
"Λες να είναι ο Matt; ή ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ;"φώναξε ενθουσιασμενα και της έκλεισα το στόμα.
Σηκώθηκα και της έκανα νόημα να κάνει ησυχία. Εκείνη μου έκλεισε το μάτι και άρχισε να φτιάχνει τα μαλλιά της.
Κοίταξα από το ματάκι της πόρτας για να δω τον Taehyung να κρατάει κάτι κόκκινο.
Άνοιξα την πόρτα, και εκείνος αμέσως έκατσε ίσια, με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη του.
"Γειά σου γειτόνισσα."
Γιατί κάθε φορά που το λέει στέλνει ανατριχίλες στο σώμα μου;
"Α, γεια σου Taehyung." ειπα ντροπαλά, στο μυαλό μου ακόμα εικόνες από την προηγούμενη νύχτα.
Κοίταξα βιαστικά τα χείλη του.
Αυτα που φίλησαν τα δικά μου χθες τόσο τρυφερά και ταυτόχρονα τόσο διψασμένα."Πέρνα αν θες." του είπα αλλα κούνησε αρνητικά το κεφαλι του.
"Πρέπει να φύγω έτσι κι αλλιώς. Ε, έχω μια..δουλειά." είπε αργά και υποψιάστηκα ότι μου έλεγε ψέματα.
"Αυτό είναι δικό σου;" ρώτησε αμήχανα ενώ μου έδειξε το κόκκινο παλτό στο χέρι του.
Το κοίταξα και εγνεψα καταφατικά ντροπαλά.
"Το..βρηκα σπίτι μου. Δεν ξέρω πως βρέθηκε εκεί. Δεν θυμάμαι βασικά. Εσύ; Θυμάσαι;" ρώτησε και ένιωσα ότι με κοίταζε με μια ελπίδα ότι θα θυμόμουν και θα του απαντούσα.
ESTÁS LEYENDO
Hey Neighbour [k.th]
Fanfic"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...