nineteen

1.3K 189 80
                                    

[unedited]




"Σε ευχαριστώ Taehyungie!"ειπε ενθουσιασμενα ο Jimin και του έδωσε ένα μεγάλο, χαρούμενο φιλί στο μάγουλο του, κάνοντας τον Taehyung να τον κοιτάξει αρκετά αηδιασμένος, σκουπιζοντας τα σάλια του φίλου του από το μάγουλο του.

"Έτσι και δω μια γρατζουνιά, πέθανες." τον προειδοποίησε ο Taehyung και του έδωσε τα κλειδιά του αμαξιού του.

"Θα το προσέχω σα τα μάτια μου."του υποσχέθηκε και σχεδόν τρέχοντας βγήκε έξω.

Δευτερόλεπτα αργότερα, μπήκε μέσα ο Yoongi, με βλέμμα μπερδεμένο.

"Αλήθεια τώρα, τον εμπιστεύτηκες με το αμάξι σου;" ρώτησε αναφερόμενος στον Jimin, ενώ έδειχνε την πόρτα απ'οπου μόλις έφυγε ο ενθουσιασμενος άνδρας.

Ο Taehyung γέλασε.

"Θα βγει με κοπέλα ε;" ρώτησε ο Yoongi και ο Taehyung εγνεψε καταφατικά.

"Ναιπ." απάντησε και ο Yoongi στριφογυρισε τα μάγια του.

"Ήρθα για τις παραγγελίες που μου είπες." του υπενθύμισε και ο Taehyung τον κοίταξε μπερδεμένος.

"Τι μέρα είναι σήμερα;" ρώτησε χαμένος.

"Τετάρτη."του θύμισε ο Yoongi και ο Taehyung κούνησε το κεφαλι του για να ξυπνήσει τον εαυτό του.

Σηκώθηκε και κοίταξε πίσω τα μαύρα κουτιά με ρούχα που είχε ετοιμάσει.

"Ένα λεπτό να δω αν είναι όλα μέσα." του είπε και κατευθύνθηκε προς τα κουτιά, ανοίγοντας τα ένα-ένα.

Ο Yoongi έβαλε τα χέρια στις τσέπες του,μιας και ήδη είχε βαρεθεί.

"Έχεις κάτι σήμερα;" τον ρώτησε αφού είχε καταλάβει πόσο περίεργος-παραπάνω απ'οσο είναι συνήθως, και πόσο σκεφτικός ήταν.

"Όχι, απλά είμαι κουρασμένος." ειπε ενώ έτριψε το μάτι του.

Ο Yoongi χασμουρηθηκε.

"Αύριο μην στείλεις πάλι εμένα. Έχω κανονίσει."ειπε και ο Taehyung τον κοίταξε πονηρά.

"Να φανταστώ;"

Ο Yoongi στριφογυρισε τα μάτια του για μια ακόμη φορά.

"Απλά συνέχιζε να κοιτάς τις παραγγελίες." ειπε και του έδειξε τα κουτιά.

Ο Taehyung αναστέναξε.

[...]

Αναστεναξα και κοίταξα τον άδειο καφέ μπροστά μου.

"Ο τρίτος για σήμερα." ειπα ενώ χασμουρηθηκα.

Η πόρτα ξαφνικά άνοιξε, και η φιγούρα της Kristen εμφανίστηκε μέσα στο δωμάτιο.

Hey Neighbour [k.th] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن