twenty five

1.4K 177 173
                                    

[unedited]

Άνοιξα σιγά σιγά το ένα μου μάτι.
Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα πρωί πρωί, ήταν η κοιμισμένη φιγούρα του Taehyung, να κοιμάται στα πόδια μου, με το στόμα του ελαφρώς ανοιχτό από την κούραση.

Είχαμε μείνει ξύπνιοι μέχρι αργά.

Δεν περίμενα ότι μια μέρα με τον Taehyung θα πέρναγε τόσο γρήγορα.

Κάναμε μαραθώνιο με σειρές, και μπορώ να πω πως ήταν από τις καλύτερες μέρες που έχω περάσει από τότε που μετακόμισα στην Νότια Κορέα.

Κοιτώντας τον Taehyung, μου ήρθαν διάφορες φλασιες από την χθεσινή μέρα.
Συγκεκριμένα, η στιγμή που...φιληθηκαμε.

Δεν ήταν κάτι που μετάνιωσα, σε καμία περίπτωση.
Αλλά ούτε και κάτι που με έκανε εντελώς περήφανη για τον εαυτό μου.

Όσο πανέμορφος, γλυκός, αστείος, ονειρικός κι αν ήταν, παρέμενε κάτι σαν το "αγορι" της Kristen.
Ή οτιδήποτε είχαν αυτοί οι δύο μεταξύ τους.

Είχα πιαστεί κάπως η αλήθεια είναι, αλλά δεν τολμούσα να κάνω κίνηση να τον ξυπνήσω.

Κοιμόταν τόσο γαλήνια.

Ήταν αρκετά μεγάλος ο καναπές, και εκείνος φάνηκε να βολεύτηκε πολύ καλά.

Ειδικά στα πόδια μου.

Έμεινα για κάνα δεκάλεπτο ξαπλωμένη, μια να κοιτάζω αυτόν, μια να ανακαλώ όλα όσα έγιναν την προηγούμενη μέρα.

~
"Είμαι πολύ περίεργος να μάθω την σχέση σου με την Kristen. Ξέρω ότι δεν είστε και οι καλύτερες φίλες."αστειεύτηκε ο Taehyung και στριφογυρισα τα μάτια μου.

"Μου φτάνει που είναι και γνωστή." ειπα βγάζοντας όλη την ξινιλα από μέσα μου.

Ο Taehyung με κοίταξε μπερδεμένος.
Ήθελε να κάνει πολλές ερωτήσεις.
Αλλά δεν τολμαγε.

"Είχε γίνει τίποτα στο παρελθόν;Η δεν σου αρέσει ο τρόπος που συμπεριφερεται;" ρώτησε και αναστέναξα ελπίζοντας να τελειώσει τις ερωτήσεις.

"Και τα δύο."απάντησα και εστρεψα το βλέμμα μου στην τηλεόραση.

"Δηλαδή;Δεν εισασταν ποτέ φίλες;" ρώτησε.

Εκείνη την στιγμή, στην σειρά μου έβλεπα, ηταν μια σκηνή όπου η πρωταγωνιστρια και η κολλητη της αγκαλιαζονται.

"Κάποτε. Ειμασταν."

Ειμασταν αχωριστες.

"Και τι έγινε;" ρώτησε διστακτικά ο Taehyung, με την ελπίδα ότι δεν θα φάει σφαλιάρα.

Hey Neighbour [k.th] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang