twenty seven

1.2K 191 65
                                    

"Δεν το πιστεύω ότι δέχτηκες να βρεθείς μαζί του Eunae."ειπε η Zoe φανερά εκνευρισμένη με εμένα από την άλλη γραμμή.

Καταλάβαινα τον λόγο που είχε θυμώσει έτσι.

Ήταν το μόνο άτομο που ήξερε τι πραγματικά γινόταν με τον Matt. Όλα όσα έκανε. Ολα όσα μου έκανε.

Η ίδια μου είχε πει πολλές φορές να τον χωρίσω, να πάρω ασφαλιστικά μέτρα, να τον διαγράψω εντελώς από την ζωή μου.

Και τώρα που το έκανα, συμφώνησα να ξαναβρεθώ μαζί του.

Δεν κατάλαβα πως συμφώνησα όμως. Ήμουν τόσο θυμωμένη, εκνευρισμένη, απογοητευμένη και ένιωθα τέτοια μεγάλη προδοσία που θόλωσα.

Άρχισα αργότερα να σκέφτομαι ότι ο Matt, όσο κόπανος κι αν φέρθηκε, ήταν δίπλα μου σε όλες τις άσχημες στιγμές μου.

Όταν έφυγα από την Ελλάδα για να αποφύγω όλους εκεί πίσω και ήρθα στην Νότια Κορέα, ήταν ο πρώτος που γνώρισα και με έκανε να νιώσω σαν το σπίτι μου. Ήταν ο ξεναγός μου που αργότερα έγινε φίλος μου.

Και ύστερα κάτι ακόμα παραπάνω από φίλος.

Ήταν το πρώτο άτομο που έμαθε για την ζωή μου πίσω στην Ελλάδα.

Ενώ περίμενα να με περάσει για καμιά τρελή όταν του είπα ότι όλοι οι φίλοι μου αλλά και η οικογένεια μου με μισούν, στάθηκε δίπλα μου και μου υποσχέθηκε νέα ζωή.

Μέχρι που με βρήκε αυτή.
Προφανώς δεν της έφταναν όλα όσα μου στέρησε. Ήθελε να με καταστρέψει τελείως.
Έμπλεξε τον Matt στα ναρκωτικά. Ο εθισμός του έγινε τεράστιος, ωστόσο συνέχισε να του πουλάει και να του ζητάει συνέχεια λεφτά, δήθεν ότι χρωστάει, ενώ δεν χρωστούσε τίποτα.

Μισώ τον εαυτό μου που δεν μπορούσα να το καταλάβω πιο πριν.

Οταν γνώρισα τον Taehyung και τους φίλους του, ένιωσα τόσο οικεία, πράγμα που το μισούσε.

Ήθελε να με μισούν όλοι όσο με μισούσε και εκείνη.

Κύριος στόχος της ήταν οι κοντινοί μου άνθρωποι.
Ενώ απέτυχε να στρέψει την κολλητη μου απέναντι μου, βρήκε τον επόμενο στην σειρά.

Ένα άτομο που ήξερε ότι νοιαζομουν και νοιαζοταν για'μένα.
Ενα άτομο που ήξερε ότι έτρεφα συναισθήματα.

Και ακόμα τρέφω.

Τον Taehyung.

"Ακουγόταν αρκετά ανήσυχος και...ναι."της είπα αμήχανα και άρχισα να ξύνω νευρικά τον λαιμό μου.

Hey Neighbour [k.th] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora