"Τι έγινε Ιωάννα;Ξεχάσαμε να μιλάμε;" με ρώτησε ειρωνικά κάνοντας με να ξυπνήσω από το σοκ.
Πώς το ήξερε; Νόμιζα ότι τα αγόρια είπαν ότι είναι στη φυλακή! Πώς βγήκε έξω;
Γιατί βγήκε έξω;
Εαν και μου ανταποκρίθηκε στα ελληνικά, ο Taehyung αισθάνθηκε την επιθετικοτητα στον τόνο της φωνής της και ήρθε μπροστά μου.
"Φύγε." ήταν το μόνο που της είπε.
Στη θέση της Kristen, αυτή μονάχα η λέξη θα μου έφτανε για να με κάνει να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια.
Εκείνη όμως είχε αλλά σχέδια.
"Αλλιώς; Θα φωνάξεις τα ανώριμα φιλαράκια σου να μου τη στήσουν πάλι;" τον ρώτησε με την σπαστή προφορά της κι εκείνος εσμιξε ελαφρώς τα φρύδια του από τα νεύρα.
"Πώς μας βρήκες;"
Σε αυτήν την ερώτηση μπήκα μπροστά από τον Taehyung για να έχω τη πλήρη θέα του σκοτεινού προσώπου της.
"Εχω τις άκρες μου. "
Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στον Matt. Εκείνος ήταν υπεύθυνος για το κουτί και – αν και άργησε να μαθευτεί, η Kristen είχε τυπικές σχέσεις μαζί του στο παρελθόν.
Εκείνη τον έμπλεξε.
"Και όχι, δεν είναι εκείνος ο φθηνός πρώην σου. " συνέχισε όταν είδε την τρομοκρατημένη έκφραση μου.
Καταλάβαινε τι σκεφτόμουν και τι ένιωθα.
Ήταν κάποτε η φίλη μου.
"Τώρα, μιας και είμαι εδώ, τι λέτε να–" ξεκίνησε να λέει και έβαλε το χέρι της πίσω από τη μέση της, σα να θέλει να βγάλει κάτι. Ο Taehyung αντέδρασε πολύ γρήγορα, περιμένοντας πως και πως τη κίνηση αυτή και έπεσε πάνω της ρίχνοντας την κάτω.
"Eunae, την αστυνομία." μου είπε γρήγορα προσπαθώντας να πιάσει το μεταλλικό αντικείμενο από τη ζώνη της.
Ένα όπλο.
Έχει τρελαθεί.
"Πώς μου αρέσει όταν είσαι από πάνω μου Taehyung. Μου θυμίζεις τις παλιές καλές εποχές." χαμογέλασε πονηρά και δάγκωσε το κάτω χείλος της αισθησιακά.
Θα ξεράσεις αργότερα Eunae, το κινητό!
Εβγαλα αμέσως μόλις την εριξε κάτω το κινητό μου και άρχισα να πληκτρολογώ με τα χέρια μου να τρέμουν σαν ένα ψάρι έξω από το νερό.
"Taehyung, δε σκοπεύω να την πειράξω, άσε με." χαχάνησε η Kristen, κουνώντας πέρα δώθε τον πισινό της για να του αποσπάσει τη προσοχή.
YOU ARE READING
Hey Neighbour [k.th]
Fanfiction"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...