Εάν κανείς μου έλεγε μερικά χρόνια πριν ότι αυτή θα ήταν η ζωή μου, θα είχα γελάσει. Δυνατά.
Συνηθισμένη στην απόλυτη μοναξιά και στο απόλυτο κενό που μου άφησε η οικογένεια μου, μια τέτοια ζωή, με τον άνδρα και γείτονα που τόσο ξαφνικά αγάπησα δε μπορούσα καν να την ονειρευτώ.
Πόσο μάλλον όταν εκείνος ο άνδρας με έκανε να διώχνω κάθε φόβο μου μακριά. Προσπαθούσε να με κάνει να έχω και να νιώσω αυτά που δε μπορούσα όλα αυτά τα χρόνια.
Ότι έχω μια οικογένεια.
Και μπορεί να μη μας ενώνει το αίμα, να μην έχουμε κάποια συγγένεια– αλλά είμαι σίγουρη ότι ο καθένας θα έδινε ότι είχε για τον άλλον.
Ειναι η οικογένεια που εγώ διάλεξα.
"Eunae noona, που έβαλες το μίξερ;" ρώτησε κουρασμένα ο Jungkook από τη κουζίνα.
Στην αποτυχημένη προσπάθεια του να φτιάξει ένα κέικ, ο μικρότερος της παρέας ζήτησε τη βοήθεια του Jin ο οποίος τον καθοδηγουσε από τον πάγκο με μικρά και κοροϊδευτικά γελάκια.
"Στο τρίτο συρτάρι." φώναξα εγώ από το δωμάτιο μου ενώ φορούσα ένα σορτσάκι πάνω από το μαγιό μου.
Ναι, καλά φανταστήκατε. Οι υπόλοιποι 6 νάνοι έκαναν την εμφάνιση τους έναν μήνα μετά την φυλάκιση της παλιάς μου φίλης, Kristen. Ήθελαν να έρθουν την επόμενη κιόλας μέρα για να δουν εάν είναι όλα καλά – ο Yoongi, από την άλλη, παραδέχτηκε ότι ήθελε να έρθει για τις διακοπές του και μόνο, αλλά ο Taehyung τους καθησυχασε και τους είπε ότι όλα ήταν υπό έλεγχο.
Ήθελε χρόνο μαζί μου μόνο.
Ένας μήνας αργότερα και οι έξι τους μπούκαραν στο εξοχικό για να ακούσουν λεπτομέρειες.
"Eunae, μήπως μπορείς να μου μεταφράσεις αυτό;" ρώτησε ο Yoongi από το σαλόνι και συγκεκριμένα από τον καναπέ και ήμουν σίγουρη ότι η τηλεόραση πάλι του έβγαλε ότι δεν υπάρχει σήμα.
"Ένα λεπτό." φώναξα και έτρεξα στο παραθυρο για να ψάξω τον Taehyung στη θάλασσα.
Όταν δεν είδα κανένα ίχνος οου, κατέβηκα κάτω και στο σαλόνι. Μετέφρασα για μια ακόμη φορά στον Yoongi και αφού εκείνος με έδιωξε με μόνο μία κίνηση του χεριού του, βγήκα έξω και προς τη θάλασσα απέναντι.
Ο ήλιος άρχισε να πέφτει, δημιουργώντας έτσι πανέμορφες αποχρώσεις του κόκκινου και ήξερα ότι από στιγμή σε στιγμή θα επέστρεφαν οι υπόλοιποι από την ψαροταβέρνα τρία τετράγωνα πιο πάνω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hey Neighbour [k.th]
Fanfic"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...