"Taehyung, για χιλιοστή φορά, δώσε μου το τηλεκοντρόλ." ειπα αγανακτισμενη ενώ προσπάθησα να φτάσω το χέρι του, που έπαιρνε μακριά από εμένα.
Μέχρι και όταν είναι ξαπλωμένος δεν μπορώ να φτάσω τα μακριά χέρια του.
Πάντα ήξερα ότι ήμουν καταβάθος άχρηστη.
Τον άκουσα να γελάει και σταμάτησα. Εκείνος σηκώθηκε από πάνω μου, και πλέον καθοταν στον καναπέ όπως εγώ.
Με κοίταζε με ένα παιχνιδιαρικο χαμόγελο στα χείλη του. Εγώ έμεινα να τον κοιτάζω επίμονα, πράγμα που τον έκανε να το χαίρεται ακόμα πιο πολύ.
"Ξες, είσαι πολύ καλός στο να μου σπας τα νεύρα."ειπα και σταυρωσα τα χέρια μου.
Εκείνος μου έκλεισε το μάτι και χασκογέλασε.
"Το ξέρω." απάντησε και άλλαξε το κανάλι στην τηλεόραση."Βλέπω σου έπεσε ο πυρετός." του είπα ειρωνικά ενώ τον κοίταξα ύποπτα.
Εκείνος με κοίταξε και έπιασε με την παλάμη του το μέτωπο του.
"Είμαι ακόμη ζεστός. Θα πρέπει να με ανεχτείς γι'ακόμα λίγο." είπε με ένα τεράστιο, και αθώο χαμόγελο.
Γύρισα ελάχιστα από την άλλη για να κρύψω το χαμόγελο μου, και όταν γύρισα να τον κοιτάξω, είχε έρθει πιο κοντά μου.
Φαινόταν ότι ήθελε να πει κάτι, αλλά παρόλα αυτά παρέμεινε σιωπηλός.
"Γιατί με κοιτάς έτσι;"γέλασα, και κάλυψα διακριτικά τα κόκκινα μάγουλα μου.
Με πλησίασε ακόμα πιο πολύ.
Επίτηδες το κάνει;
Αρχισα να παίζω νευρικά με τα δάχτυλα μου, και εκείνος αφού κοίταξε στιγμιαία τα μπλεγμένα δάχτυλα μου, γύρισε το βλέμμα του σε εμένα.
"Δεν ήξερα ότι μπορώ να σε κάνω να κοκκινιζεις τόσο εύκολα." είπε και σηκωσε τα φρύδια του παιχνιδιαρικα.
"Δεν ήξερα ότι το παίρνεις τόσο γρήγορα πάνω σου." σταυρωσα τα χέρια μου, με ένα πολύ μικρό χαμόγελο στην άκρη των χειλιών μου.
Εκείνος συνέχισε να χαμογελάει.
Συνέχισα να τον κοιτάζω κατάματα , όπως και εκείνος, μέχρι που τον ένιωσα να με πλησιάζει.
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει ακόμα πιο γρήγορα, και τα μάτια μου έπεσαν πάνω στα χείλη του.
"Taeh-"
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου όταν τα χείλη του ακούμπησαν απαιτητικά και τρυφερά ταυτόχρονα, τα δικά μου.
ESTÁS LEYENDO
Hey Neighbour [k.th]
Fanfic"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...