fifteen

1.4K 196 79
                                    

Στριφογυρισα τα μάτια μου και συνέχισα να βάζω σφραγίδες και υπογραφές όπου χρειαζόταν.

Εκείνη ήρθε κοντά στο γραφείο μου και έβαλε κάτι χαρτιά στο γραφείο μου.
Τα κοίταξα για λίγο αλλά δεν έδωσα σημασία.

"Χρειάζονται την υπογραφή σου."ειπε ξερά και εγώ τα πήρα και τα κοίταξα.

Άρχισα να διαβάζω μερικά κομμάτια για να σιγουρευτώ ότι δεν ήταν κανενα συμβόλαιο να ταξιδέψω στην άγρια φύση με κανέναν δήθεν Ραμπο.

Τραυματική εμπειρία.

"Θα στείλω τον Eric να στα φέρει όταν τελειώσω με αυτά."της είπα αδιάφορα ελπίζοντας ότι θα φύγει αλλά εκείνη αντιθέτως έκατσε στην καρέκλα μπροστά.

"Πότε θα καταλάβεις ότι δεν μπορείς να με αποφεύγεις;" ρώτησε γελώντας ειρωνικά.

Έσφιξα τα δόντια μου και την κοίταξα, χαμογελώντας επίσης ειρωνικά.

"Δεν σε αποφεύγω, απλά δεν γουστάρω να βλέπω τα μούτρα σου." της είπα ξερά και το χαμόγελο της έσβησε.

Την κοίταγα πλέον κατάματα, και ήρθα πιο μπροστά στο τραπέζι του γραφείου για να την πλησιάσω περισσότερο.

"Θα τελειώσει το παιχνιδάκι σου κάποια στιγμή Χριστίνα. Και πίστεψε με, ούτε η άλλη ήπειρος δεν θα σε σώσει." της είπα δήθεν αθώα και εκείνη αναγκάστηκε να χαμογελάσει.

"Ακόμα δεν ξεκίνησα Eunae." Είπε τονίζοντας το κορεάτικο όνομα μου.

"Κάνεις χειρότερα από ένα 5χρονο, δεν υπάρχει λόγος να σου μιλάω. Πήγαινε συνέχισε την δουλειά σου, με ενοχλείς. "ειπα όταν επέστρεψα το βλέμμα μου στα χαρτιά μπροστά μου, κουνώντας απαξιωτικά το χέρι μου προς την έξοδο.

Εκείνη χωρίς να πει κάτι, σηκώθηκε και βγήκε έξω.

Όταν η πόρτα έκλεισε, πήρα μια βαθιά ανάσα.

Όσο σκληρή κι αν φαινομουν μπροστά της, κατά βάθος φοβόμουν για τυχών κόλπα που έχει ετοιμάσει.
Είναι τόσο έξυπνη και παμπόνηρη όσο και μοχθηρη.

Θύμιζε τις κακές μάγισσες στα καρτουν.

Ήξερα πως ήμουν μόνη και αβοηθητη και ότι η μόνη "δύναμη" μου, είναι ο εαυτός μου.
Δεν είχα κανέναν, και όσους είχα γνωρίσει-ακόμη και αυτούς που έτυχε να τους βρω στην ζωή μου με τον πιο περίεργο τροπο- έφυγαν, είτε εξαιτίας της, είτε και όχι.

Πόσο εύχομαι να ήσουν μαζί μου μαμά..

Γύρισα πίσω στο να βάζω σφραγίδες στα χιλιάδες χαρτιά μπροστά μου.
Συμπλήρωσα και αυτά που μου είχε φέρει η Kristen και έστειλα τον Eric να της τα πάει.

Hey Neighbour [k.th] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora