nine

1.5K 187 62
                                    

Έβγαλα όλα τα ρούχα από την ντουλάπα μου και τα πέταξα στο κρεβάτι μου.

Έπρεπε να δείχνω όμορφη σήμερα γιατί εκτός από τον όμορφο γείτονα μου θα είναι εκεί και ο Kim Seokjin.
Το αφεντικό μου, για όνομα του Θεού-

Ξεχώρισα τα outfits και έστελνα φωτογραφίες στον Taehyung.

Μπελας☠️
Εάν βάλεις αυτό το μαύρο υπάρχει 929% πιθανότητα να απολυθείς χαχαχαχα

Στριφογυρισα τα μάτια μου.
Δεν μου είχε πει καν που θα πάμε και με κοροϊδεύει.
Άδικο.

Πριν προλάβω να του απαντήσω μου ξανά έστειλε μήνυμα.

Μπελάς☠️
Βάλε αυτό το κόκκινο δερμάτινο👅

Τα μάτια μου γουρλωσαν όταν είδα το emoji που έστειλε αλλά φαίνεται να το "έσωσε" όταν διόρθωσε τον εαυτό του.

Μπελάς☠️
****☺️🤘🏻

Πήγα να απαντήσω καρδούλα αλλά την έσβησα.
Ίσως με παρεξηγούσε.

Ντύθηκα επιτέλους και έφτιαξα τις μπούκλες στα μαλλιά μου, και πέρασα στα χείλη μου το κόκκινο της φωτιάς κραγιόν.

Ήμουν έτοιμη και η ώρα ήταν μόλις 8.

Ψεκαστηκα με το αγαπημένο μου άρωμα και έκατσα στον καναπέ περιμένοντας μήνυμα από τον Taehyung να βγω.

Όσο πέρναγαν τα λεπτά, η καρδιά μου χτύπαγε τόσο δυνατά και ένιωθα την ανάγκη για περισσότερο οξυγόνο.

Πηρα μια βαθιά ανάσα και έκλεισα τα μάτια μου.

Δεν θα απολυθείς. Εξάλλου θα είμαστε σε χώρο εκτός εργασίας. Δεν θα είναι ο Kim Seokjin της μεγάλης εταιρίας JinKin™.
Σωστά;

Αν και σήμερα δεν τον είδα στην εταιρία και πέρασα την μέρα μου περισσότερο με την βοηθό του, την Jessie.
Είναι πολύ ευγενική και βοηθητική και πλέον την θεωρούσα φίλη μου.

"Ελπίζω να μη με αφήσεις μόνη Taehyung.." είπα ουσιαστικά στον εαυτό μου.

Θα ήταν το μόνο άτομο εκεί που γνώριζα.
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει και καμιά κοπέλα εκεί. Πόσο μάλλον την Jessie.
Θα ήταν μεγάλη ανακούφιση.

Το κινητό μου χτύπησε και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

Μπελάς☠️
Βγες.

Κοίταξα την ώρα.
Ήταν ήδη 9:10.

Είχα απορροφηθεί στις σκέψεις μου και δεν είχα πάρει χαμπάρι την ώρα.
Σηκώθηκα και πήγα προς την πόρτα.
Έβαλα τις κόκκινες γόβες μου και αφού πήρα μια βαθιά ανάσα βγήκα έξω.

Hey Neighbour [k.th] Where stories live. Discover now