thirty eight

1K 148 150
                                    

Taehyung



"Kim Taehyung, εάν δεν βγεις από την τρύπα που αποκαλείς δωμάτιο σου αυτή τη στιγμή, θα σε βγάλω με το ζόρι." απείλησε ο Jin ενώ χτύπησε 3 φορές την πόρτα του δωματίου του.

Τώρα θα αναρωτιέστε:
Μα καλά, πως μπήκαν μέσα αυτοί χωρίς να τους ανοίξει ο Taehyung;

Κι εδώ απαντάω:
Χάρις τις μαγευτικές ικανότητες του Jungkook να ξεκλειδώνει κλειδαριές με λεπτά κλαδιά.

Μη ρωτήσετε παραπάνω λεπτομέρειες. Είναι ανατριχιαστικες.

"Έχουνε περάσει 5 μήνες ρε φίλε. Απορώ αν κάνεις τουλάχιστον μπάνιο." σχολίασε αηδιασμένος ο Yoongi.

"Παιδιά, αφήστε τον, θα μας ανοίξει όταν νιώσει ετοι–" τα λόγια του Namjoon έμειναν στον αέρα όταν η πόρτα άνοιξε.

Όλοι τους έμειναν να κοιτάζουν τον κουρασμένο Taehyung, ο οποίος φαινόταν ότι μόλις είχε ξυπνήσει. Αλλά όλοι ήξεραν ότι ήταν ξύπνιος εδώ και ώρες. Φορούσε απλά ρούχα, αν και τσαλακωμενα, δε φαίνονταν να ήταν βρώμικα. Ούτε ο ίδιος βρωμουσε.

Ο Yoongi ξεφύσηξε ανακουφισμένος.

"Μπορείτε να σταματήσετε να φωνάζετε;" τους ρώτησε ψύχραιμα.

"Γιατί, θα φωνάζουν οι γείτονες;" ρώτησε αθώα ο Hoseok χωρίς να σκεφτεί και ο Taehyung έκλεισε τα μάτια του σφιχτά.

Όταν κατάλαβε τι είπε ο Hoseok γούρλωσε τα μάτια του.

"Ωχ συγνώμη Taehyungie,δ-δεν το σκέφτηκα, το ξέχασα τελείως."

"Πως γίνεται να ξεχάσεις την Eunae noona; Μια τόσο όμορφη και ξεχωριστή–"

"Jungkook." τον σταμάτησε ο Namjoon αυστηρά κι εκείνος ανασήκωσε τους ώμους του.

"Πρέπει αργά ή γρήγορα να το καταλάβει ότι έφυγε. Δε μπορεί να συνεχίσει να ζει έτσι ειδικά όταν υπάρχει περίπτωση να μη ξαναγυρίσει." συνέχισε ο Jungkook και πλησίασε τον φίλο του.

"Συγνώμη Taehyung αλλά είμαι ρεαλιστής. Δε μπορώ να σε βλέπω έτσι. Όσο υπέροχη κι αν ηταν η Eunae για σένα, πρέπει να προχωρήσεις."

Ο Taehyung ξεροκατάπιε και κοίταξε το πάτωμα.

"Όσο ανεγκέφαλος κι αν είναι ο Jungkook, συμφωνώ μαζί του." είπε σιγανά ο Jin.

"Δε ξέρω τι λέτε εσείς, αλλα ξέρω το ιδανικό μέρος για να την ξεπεράσει. " άνοιξε τα χέρια του ο Jimin σαν κάποιος βασιλιάς για να μπει μπροστά απ'ολους και ακόμα πιο κοντά στον Taehyung.

Hey Neighbour [k.th] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora