thirty nine.2

970 142 31
                                    



Αγαπημένη μου Ιωάννα,
Πανέμορφο μου κοριτσάκι και μονάκριβη μου κόρη... Δε ξέρω πόσο ακόμα χρόνο θα περάσω μαζί σου. Αλήθεια, προσπαθώ τόσο πολύ αλλά νιώθω τον εαυτό μου να με παρατάει.
Και φοβάμαι πως δε μπορώ να κάνω τίποτα.
Φοβάμαι.
Δε θέλω να κατηγορήσεις τον εαυτό σου ποτέ. Όπως ακόμα δε θέλω να να κατηγορήσεις τον μπαμπά σου. Ο,τι και να έχει συμβεί μεταξύ μας, τον αγαπώ με όλη μου τη ψυχή.

Το γράμμα θα το κρύψω. Θα το έχει ο δικηγόρος μας μέχρι να μεγαλώσεις αρκετά. Θέλω να σκέφτεσαι λογικά.

Και αν τώρα διαβάζεις αυτό το γράμμα, τότε σημαίνει ότι είσαι ήδη ολόκληρη γυναίκα.
Απορώ, εάν μου μοιάζεις;

Μονάκριβη μου, πριν φύγω θελω να σου αφήσω κάτι δικό μου. Κάτι που δε θα το έχει κανένας άλλος. Μόνο εσύ και...ισως το αγορι σου; Ο σύζυγος σου; Τα παιδιά σου; Είσαι η μόνη που μου απέμεινε.

Στα έχω μαζέψει όλα όσα σου αφήνω σε ένα μικρό πακέτο. Έχω αναθέσει σε πολύ κοντινούς μου ανθρώπους να σου το στείλουν μόλις σε βρουν. Μένουν μακριά από εμάς οπότε ίσως τους πάρει λίγο καιρό.

Αλλά τους εμπιστεύομαι με όλη μου την καρδιά.

Μέσα σε αυτό θα είναι και η νέα σου ζωή. Ένα σπίτι που μου είχε αφήσει ο μπαμπάς μου, ο παππούς σου.

Με μια προϋπόθεση όμως.

Σε αυτό θα περάσεις όταν αποφασίσεις να κάνεις τη δική σου ζωή. Όταν βρεις την αδελφή ψυχή σου, το άλλο σου μισό.
Δε θέλω να σταματήσεις να πιστεύεις στην αγάπη μόνο και μόνο από την περίεργη ζωή μας με τον μπαμπά σου.

Ελπίζω το κλειδί να σου σταλθει την κατάλληλη στιγμή.

Σε αγαπώ πολύ. Πάντα.

Η μητέρα σου,
Μαριάννα ★



Hey Neighbour [k.th] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora