Το επόμενο πρωί ξύπνησα για να αντικρίσω την φιγούρα του Taehyung δίπλα μου.
Κοιμόταν ακόμα, και είχε απλωθεί τοσο πολύ, που τα πόδια μας είχαν μπλεχτεί.Κοίταξα τα κλειστά μάτια του και μετά το ανοιχτό στόμα του και χαμογέλασα προσπαθωντας να μην γελάσω.
Ίσως θα ήταν καλύτερο να φύγω.
Ήταν μεθυσμένος χθες και όλο αυτό ίσως του φανεί περίεργο και άβολο.Σηκώθηκα αργά και αθόρυβα, και με βιαστικά βήματα βγήκα αρχικά έξω από το δωμάτιο και ύστερα έξω από το σπίτι. Έτρεξα στο δικό μου δίπλα και μπήκα μέσα, αναστεναζοντας βαριά.
Χωρίς να χάσω άλλο χρόνο, γέμισα το μπάνιο με ζεστό νερό και μπήκα μέσα.
Τα μάτια μου κοιτούσαν επίμονα της φούσκες μπροστά μου, το μυαλό σε βαθιές σκέψεις.
"Με φίλησε." ειπα απέξω και ασυναίσθητα έπιασα τα χείλη μου.
"Όντως με φίλησε." χαμογέλασα για λίγο αλλά σοβαρευτηκα όταν άκουσα την μικρή φωνούλα πίσω από το κεφάλι μου.
Δεν είναι η πρώτη φορά που σε φιλάει κάποιος, για ποιο λόγο κάνεις έτσι;
Μήπως είναι η πρώτη φορά που με φιλάει κάποιος έτσι;
Βλακειες, δεν υπάρχει λόγος να ενθουσιαζεσαι. Ήταν μεθυσμένος και δεν ήξερε τι έκανε. Θα ξυπνήσει και δεν θα θυμάται απολύτως τίποτα.
Τις σκέψεις μου τις διέκοψε ο ήχος ειδοποίησης στο κινητό μου.
Το πήρα στα χέρια μου και το άνοιξα για να δω 27 αναπάντητες κλήσεις και 16 μηνύματα από τον Matt.Στριφογυρισα τα μάτια μου ενοχλημένη.
Τα μηνύματα του ήταν σχεδόν όλα ίδια.
Συγνώμες, και να τον πάρω τηλέφωνο και γιατί δεν το σηκώνω.Η ειδοποίηση δεν ήταν όμως από τα μηνύματα του Matt.
Είχα ένα μήνυμα από έναν άγνωστο αριθμό.Άγνωστος
Καιρος να τα πούμε, δεν νομίζεις;Κάθισα και το κοίταξα για λίγο μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι το μήνυμα ήταν στα ελληνικά.
Και μόνο ένα άτομο ήξερε ελληνικά εδώ.Στην αρχή ήμουν έτοιμη να μπλοκάρω τον αριθμό,αλλά σκέφτηκα να απαντήσω πρώτα.
Εγώ
Καιρος να πάρεις τις βαλίτσες σου και να φύγεις.Περίμενα υπομονετικά για την απάντηση της.
Άγνωστος
Μη το παίζεις δύσκολη Ιωάννα.
ESTÁS LEYENDO
Hey Neighbour [k.th]
Fanfic"Θα τον στειλω πίσω από εκεί που ήρθε.." μουρμούρισα στον εαυτό μου. Στάθηκα μπροστά στην πόρτα του και άρχισα να την χτυπάω δυνατά και συνεχόμενα. Δεν άργησε να ανοίξει την πόρτα Αλλά όταν την άνοιξε, άνοιξε ασυναίσθητα και το στόμα μου. Αυτός ο...