Teşekkürler

1.4K 109 48
                                    

Herkese merhaba.

Teşekkür notlarımı genelde final bölümünü yayınladıktan birkaç dakika sonra yayınlamış olurdum ama bunu yazmaya elim gitmedi. Aslına bakarsanız hala da gitmiyor ama bunu yazmak beni bir şekilde rahatlatıyor. En azından inanmak istediğim bu.

Her hikayemin benim için özel bir yanı var ama Love Will Tear Us Apart sonradan özelleşen bir hikayeydi. Başlarda sadece yeni bir kurguya başlamak ve biraz daha farklı bir dönemde geçen bir şeyler yazmak için oluşturmuştum ve aklımdaki kurguyla canım nasıl isterse öyle gidiyordum. Hatta bir ara yayından kaldırmıştım. Fikirlerim olmasına rağmen tıkandığımı ve ilerletemediğimi düşünmüştüm.

Ama şimdi tamamlanmış olarak burada. Birkaç dakika önce tamamlandı kısmını işaretleyince içimden bir şeyler kopmuş gibi hissettim. Tüm final bölümlerinden sonra bunu hissediyorum.

Hayden benim için yazması çok zor bir karakterdi çünkü onu iyi yansıtmaya çalışmak benim için daha önemliydi. Kulağa tuhaf geliyor olabilir ama karakterleri yaratan her ne kadar bizler olsak da bir süre sonra bizden bağımsızlaşıp aklımızda insan suretine bürünerek fikirlerimize yön vermeye başladıklarını düşünüyorum. Hayden bunlardan birisiydi. Belki de onu hiçbir zaman istediğim gibi ifade edemedim, bilmiyorum ama onun için yapabileceğim en güzel şeyi yaptığımdan eminim: Asher.

Hayden'ın hayatına tutunabilmesi için en büyük şansıydı belki de Asher'ın hayatta olması. Onun da hayata tutunabilmesi için en büyük şansı Hayden'dı.

Aslında hikayenin başından sonuna kadar herkes bir şekilde içinden parçalanmıştı. Herkesin aklında başka bir şeytan vardı ve kimse hayatıyla ilgili ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Tam tersi görünüyor olmasına rağmen. Herkesin kendine ait bir hayat telaşesi varmış, tüm karakterler bir şeyler başarıyormuş gibi görünüyordu ki öyleydi de. Ama her zaman içlerinde tamamlanmayan bir köşe vardı hepsinin.

Yani hiç kimsenin kalbini kırıp bırakmak istemezdim. Özellikle de Hayden'ı. Fakat herkes zaten çok fazla kırılmıştı. 

Hikayede sadece Calum ve Hayden'ın birbirlerine nasıl aşık olduklarını ve sonra bunu beceremeyip, ellerine yüzlerine bulaştırdıklarını işlemek istemedim. Aileyi, arkadaşlığı ve en çok da Asher ile Hayden arasındaki kardeşliği bıraktım. Bu benim hep bir abimin olmasını isteyen, bunun için aç olan ve hayal dünyamda büyüyen yanımın yansımasıydı sadece. Yazıp sildiğim hikayelerimin en azından bir iki tanesinde kızımın abileri olmuştur, ama hiçbiri Asher gibi olmadı. 

Hepimiz Calum'dan çok Asher feels geçirdik biliyorum asgdsbsaö

Okurken benden bir parça katabildiysem size, içinizde cevaplanmamış sorulardan oluşan yumağı çözüme kavuşturabildiysem ve ufacık da olsa bir farkındalık yaratabildiysem ne mutlu bana. Hayran kurgu yazmayı çok seviyorum ama yazmayı çok sevmemin en büyük nedeni, içimi buraya döküyor olmak. 

Hayden'ı, Calum'u, Felix'i, Matt'i, Sean'ı ve Asher'ı; kısacası yazdığım tüm bu kırık çocukları çok özleyeceğim. Sanırım söyleyebileceğim her şeyi final bölümünün içine saklamışım, buraya bir şeyler kalmamış. Benim için çok özellerdi, umarım sizler için de öylelerdir. 

Bu arada, Asher için solo fic isterseniz düşünebilirim bunu:') 

5 Haziran 2018'den 27 Aralık 2018'e kadar hikayemi okuyan, yorumlarını ve oylarını eksik etmeyen, karakterlerimi seven ya da nefret eden fark etmeksizin herkese çok teşekkür ediyorum. Yanımda olmanız beni çok mutlu etti. Kendinize iyi bakın. 

Sizi seviyorum. 

Love Will Tear Us Apart || hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin