46- Bol Sürprizli Kız İsteme

12.5K 635 43
                                    

Attığınız yorumlar için herkese teşekkür ederim ama ithaf iki kişiye gidiyor. Geçen bölüm en çok yaklaşanlar Zhrbsrl ve Suhedaunalmis oldu. Bölüm sizin.
Bu bölüm de bir soru var sonda. Onu cevaplayanlardan en yaklaşana diğer bölüm için ithaf vereceğim.

-46-

"Hoş geldiniz!"

Annem kapıyı açtığında son heceyi uzatarak misafirlerini karşıladı. Gözlerim birden kocaman açılırken Hera'ya döndüm. O da aynı şekilde bana bakıyordu. Annemlerse şaşkın gözükmüyorlardı. Hera ve ben dışında herkes normalmiş gibi davranıyordu. Hera, sonunda dayanamadı.

"Anne? Baba? Sizin ne işiniz var burada? Sizi iki gün sonra bekliyordum."

Sofia Teyze, Ada'nın hırkasını çıkartırken annem Hera'ya döndü. "Aa! Kızım anneye öyle mi denir?"

Biz hala kapının önünde dikilirken babam Suat Amca'yı içeri götürdü. Sofia Teyze sol omzumu sıvazlerken gülümsedi. "Sürpriz yapmak istedik. Hem Mina'cığımın bu mutlu gününde yalnız bırakmak olmazdı." Gülümseyerek teşekkür ettim. Sofia Teyze yanımda duran Hera'nın kulağına yaklaştı.

"Seninle de konuşacağız."

Hera'nın sert bir şekilde yutkunduğunu gördüm. Yutkunduğumda dudaklarımı ısırdım. Sanırım Sofia Teyze olanları öğrenmişti.

Çok fazla beklemeden biz de içeri geçtik. Suat Amcalar'a su götürmek için ayağa kalktım. Anneme de kaş göz yapıp onun da arkamdan gelmesi gerektiğini anlatmaya çalıştım. Damacanadan bardağa suyu koyarken annem gelmişti.

"Ne oldu kızım?"

"Anne, sen Sofia teyzelerin geleceğini biliyor muydun?"

"Elbette biliyordum."

Sofia Teyze sürpriz yapmak için geldiklerini söylemişti ama annem de babam da onların geleceklerini önceden biliyordu. Bir şeyler dönüyordu. Bizim bilmediğimiz bir şeyler.

"Sen neden şaşırdın ki canım? Senin yanında olmak istemişler. Hem Sofia da senin annen sayılır."

Dediklerini umursamadım. "Sanırım Sofia Teyze öğrendi olanları."

"Evet. Telefonda ben söyledim."

Gözlerimi açarak ona bakmaya başladım. Bu kadın niye bu kadar çok rahat davranıyordu anlam veremiyordum. Böyle bir şey telefonda söylenmezdi. Ben bile yüz yüze söylemek için kırk takla atıp durmuştum. Kim bilir kadın öğrendiğinde nasıl kalmıştır diye düşünmeden edemedim.

"Tepkisi ne oldu?"

"Şaşırmadı." Kaşlarını kaldırdı. "Sonradan bir saate yakın bir süre telefonda konuştuk. Rahatlatmaya çalıştım ve buraya gelmeleri gerektiğini söyledim. Hani Serkan da gelecek ya. Konuşurlar."

"İyi yapmışsın."

Doldurduğum suları alıp içeri götürdüm. Saatin yedi olmasına az bir zaman kalmıştı. Masaya gözüm takıldığında bir şeyler yeni dank etmişti. Annemin bana fazladan üç tabak koydurmasının nedenini şimdi anlıyordum. Heraların ailesi içindi. Ayrıca iki kişilik servis koyduğum masa ise Ada ve Sahra içindi.

Tekrardan saate baktım. Resmen dakikaları sayıyordum. Annemler Heraların annesi ile konuşuyordu. Sahra'ya baktığımda Ada ile oyun oynadığını gördüm. Tabi arkadaşı geldi ya beni siklemezdi. Gerçi pek umrumda da değildi. Onunla ilgilenecek durumda da değildim.

"Annem öğrenmiş."

Kulağına yaklaştım. "Annem, annenle konuşmuş. Bugün Serkan'la konuşmak için gelmişler." Gözleri ifadesizleştiğinde rahatlatması adına omzunu okşadım. "Korkma. Annen de anlayışlı bir kadın. İkinizle uygun bir şekilde konuşur ve olması gereken neyse onu yapar."

Hayatımı Değiştiren Sen #Wattys2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin