Ajung la o librărie și intru în ea, pe geam obser niște băieții pe mitociclete care sau oprit lângă o fată. Cel care pare să fie capul grupului ia spus fetei numele lui, iar eu l-am auzit foarte bine, iau o carte de pe un raft și pun carnetul, în ea. Mă întorc cu privirea înapoi la acei motocicliști și văd că vor să o violeze pe fată. Iau un pix si din rucsac și scriu în carnet că cel care ia spus numele lui fetei va fi spulberat de un tir. Acum să vedem ce se va întâmpla! Fata scapă din mâinile lor și începe să fugă, cel care ia-m scris moartea în carnet se urcă pe motor să o prindă pe fată, ea fuge pe trgere, și el cu motorul după ea, la mijlocul treceri apare un tir în fiteză și îl spulberă pe cel de pe motor exact cum am scris în carnet! E-E clar... ...Carnetul Morții... Este adevărat!!
În lumea îngerilor morții
Pov. Ryuk
Cred că... Mai bine m-aș porni în curând.
Eu: Au trecut cinci zile de atunci... Cred că... Ar trebui să pornesc în curând.
Un Înger al morții: Te duci undeva, Ryuk ? Oriunde te-ai dunci în lumea noastră, va fi pustiu.
Eu: Mi-am pierdut Carnetul Morții.
Îngerul: Haha! Chiar că ai dar-o în bară de data asta.
Alt înger: Stai puțin, nu cumva l-ai păcălit pe Zeul Morții, obținând asfel un al doilea carnet ? Nu- mi spune că le-ai pierdut pe amânouă.
Celălat înger: Știi măcar unde l-ai scăpat ?
Eu: În lumea oamenilor.
Ei: Cee-?!
Mă apropi de portal îmi desfac aripile și mă arunc în portalul care duce spre lumea muritorilor pentru a găsi persoana care îmi folosește carnetul.
În lumea oamenilor
Pov. Yui
Stau în camera mea cu ușa închisă uitândumă la toate numele criminalilor pe care le am scris în carnet. Au trecu cinci zile de când am găsit acest carnet. Afată plouă iar părinți mei sunt la muncă, deci sunt din nou singură acasă. Mă uit la carnet, și simt cum mă apucă un râs isteric.
Ryuk: Văd ca te-ai cam lipit de el.
Mă întorc. Speriată și văd o creatură oribilă în camera mea.
Țip speriată și cad jos de pe scaun.
Ryuk: De ce ești asa surprinsă ? Eu mă numesc Ryuk, Îngerul Morții care a scăpat acel carnet, și judecând după mutra ta... Se pare că deja ai realezat ca nu e un carnet obișnuit.
Mă uit la el și după mă ridic în picioare privindul serioasă.
Eu: Un Înger al Morții, eh ? Nu sunt surprinsă, Ryuk... De fapt... Te așteptam, Ryuk...
Va urma...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...