Pov. Yui
Mă trezesc într-o cameră foarte mare roz pall, totul este frumos aranjat, parcă ar fi camera un ei prințese. Oare un de mă aflu ? Tot ce țin minte este... A da! Am fost mușcată de un vampir și am leșinat din cauza lipsei de sânge, mă dau jos din pat si îl observ pe Ryuk dormind tun pe podea, trecu ușor pe lângă el încercând să nu îl trezesc, ies din cameră și închid ușor ușa. Nu cred că sunt de mult în locul ăsta ? Încă am uniforma pe mine, deci nu cred că am dormit mai mult de o oră două ? De jos încep să se audă țipete, cobor pe scări și mă opresc în capătul lor, pentru a mă uita mai bine la vampiri care se ceartă.
Kino: Eu am văzut-o primul, deci e amea!
Ayato: Dar eu am mușcat-o primul deci îmi aparține!
Ei doi chiar se ceartă pentru mine ? Acum ar trebui să mă simt flatată, sau stângenităc? Ei nici măcar nu îmi știu numele, și se ceartă pentru o fată despre care nu știu absolut nimic ? Nu înțeleg vampiri, Îngeri Morții da, dar vampiri nu! Mă uit la cei doi care încă se ceartă pentru mine și la frații lor care stu și privesc spectacolul, toți pe care iam întâlnit la școală sunt aici, și încă trei băieții. După cinci minute mă satur de cearta lor și îi opresc.
Eu: Știți mi se par ciudat ca niște băieții să se certe pentru o fată, și nici măcar să nu îi știe numele.
În acel moment toți își îndreaptă privirile spre mine.
Reiji: Te-ai trezit ?
Eu: Nu, sunt somnabulă! Normal că m-am trezit, ce înyrebare e asta ?
Subaru: În apărarea noastră credeam că nu te vei mai trezi.
Îmi întorc capul și văd un băiat cu păr alb și ochii roșii.
Subaru Sakamaki, wow pot să îi văd durere și regretul din ochii, ceva în viața lui nu a fost frumos. Lângă el mai sunt doi băieții unul cu pălărie, păr roșcat și ochii verzii și altul cu mai creepy cu păr și ochii violet și cu un ursuleți de pluși în mâini.
Laito și Kanato Sakamaki. Wow! 7 fii ? Părinți lor au nevoie de un hobi!
Eu: Stai puțin, de ce credeați că nu mă voi mai trezi ? Nu am dormit decât câteva ore.
Shu: Câteva ore ? Ai dormit două săptămâni!
Eu: CUM?!?!
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...